Aj, Aj, Aj...

Ha Ha, har ont i axlarna och nacken idag, det tog hårt på mig att spela volleyboll och kasta frisbee igår! Mysig utflykt var det iaf! Mera sånt!
 

       Maria            Maria & syster Frida        Andy & Viktor             Massa folk =)

Soligt och fint, men det blåste en massa.. Ska tänka till innan vi tänder grillen nästa gång  =)
Ska träna vidare på att inte släppa frisbeen för tidigt, och att öka kommunikationen på volleyboll-planen, haha, men fick upp värmen av den ansträngningen iaf.. Vill ha sommar!

Såg LHC- matchen hemma hos en kompis till Andy, hans vardagsrum var utrustat med projektor! Synd bara att LHC inte kom igång förrens sista perioden, det vinner man ingen final på..

Har jobbat idag, massa folk överallt, och helt tokiga i tulpaner var de allihopa! Fanns inga i min enda "godkänd-färg-för-tulpaner" så jag behövde inte paxa några. Tur att Lotta jobbade, hon är gullig! O så kom Carro kom in och hälsade på, förgyller min dag =)   Kul att få visa leg på systemet när man köper alkoholfritt =)  

Ikväll blir de lugnt, ska träffa Maria vid filmhuset, hyra nån bra film, äta nåt onyttigt och sen se till att hinna snacka lite skit också =)   Kul med en Maria-helg!!


Fredagens "kom-ihåg":       Hindra mig om jag vill gå in på Lidl nån gång igen

Kommentarer
Postat av: Emilie

Det såg riktigt mysigt ut! Du, jag Carro, Elin o Sofie får göra nåt sånt.. snarast! NÄe nu är det ju sminktime.. Empa ska ut o shejka loss ju ;)
PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS igen...

2007-04-07 @ 18:14:18
Postat av: Gobo

Wtf har du varit inne på Lidl? Din oäkting!

2007-04-07 @ 19:20:22
URL: http://gobo.blogg.se
Postat av: Elin

Hej Angelica! Vad roligt att du skaffat en lite sida.. du far inte skriva för mycket da kommer jag ju sitta klistrad framför din blogg istället för att skriva om kapitalskyddsregler i det tyska GmbH:t.. Har suttit pa kontoret hela dagen idag.. glad pask! (not) Men imorgon ska vi iaf vara lediga och aka till en stor park lite utanför staden och bara sola.. Solade faktiskt i bikini förra helgen.. kanonskönt! Saknar dig vännen! Ta hand om dig och pussa Wille fran mig. ps hälsa Hanna och kören ocksa!

2007-04-07 @ 20:05:16
URL: http://muenchen07.blogg.se
Postat av: Maria

Nämen, fortfarande ingen ny blogg???!!! Vart har blogg-andan tagit vägen? :-)
Kram, kram!

2007-04-10 @ 16:51:08
URL: http://www.vovve.info/maria/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0