Dags att packa...

Åker till Tyskland imorrn bitti klockan sex. Är mega trött, men ska strax börja med packningen =)
Sa just till Hanna när jag var där ikväll att jag inte känner igen mig själv riktigt, för ett par år sedan så hade jag packat väskan för Tysklandsresan redan igår, eller i förrgår.. knas!

Har haft en bra vecka på praktikplatsen, men har väldigt svårt att se arbetsterapin i arbetet, det är trist!  Trivs jättebra med arbetstagarna och arbetskompisarna, de får mig att skratta flera gånger om dagen! Idag satt vi ute i solen och målade, jag tog fram mina gamla kunskaper vad gäller vattenfärger. Det började med att jag gjorde klart för alla att målningens motiv var konstnärens hemlighet, och det slutade med ett underbart mästerverk! (Mycket olika färger och streck och ringar och stjärnor och kluttar överallt..)

Senaste dagarna har det varit mycket att ta tag i med LiHtösen. Konserten är snart här, och det blev lite smått panik med affischerna, vill ju att folk ska hinna se dem innan konserten varit =)   I förrgår fick Tobbe hoppa in och rädda hela situationen (Tack!). När jag sen kom till tryckeriet så sa tjejen bakom disken att vår affisch låg på 28 på nån skala som för en bra upplösning ska ligga på minst 300!!! Ha Ha Ha, oj då.. Men så testa hon att dra ut ett provex, och det visade sig bli himla bra ändå. Tur! Den blev lite mindre färgglad än dina affischer Elin, haha, men stilren (skönt va Tobbe? HaHa) och så kom det viktiga fram!
Ikväll har jag gjort reklamlappar för konserten (Tack för hjälpen med kopieringen lill-killen) som kören kan dela ut vid valborgssjungningen, vi vill ha massor med folk!
Har förresten fått klartecken för vilka låtar som ska sjungas på bröllopet i sommar Elin, bara att vi börjar öva så fort du kommer hem igen, saknar dig!
 

Längtar efter Wilson nu också! En hel vecka sen jag fick gosa med honom, och nu åker jag iväg och det kommer gå en vecka till, ska det vara så här? Husse berätta att Wilson minsann fått en 10 poängare på rutan igår! =)  Tänk positivt!!

Ta hand om er när jag är borta =)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det var så mysigt att du kom en sväng igår, Angel! Hoppas ni har massa kul på resan! Du kommer dock att missa min lilla my utstyrsel ikväll! satans perkille

2007-04-27 @ 10:59:45
Postat av: Gobo

Vilken fin bild på vovven :)

2007-04-27 @ 12:02:40
URL: http://gobo.blogg.se
Postat av: #16 (cattis)

hej, hej, hej som timell säger!

Hoppas ni har det great i Tyskland..jag är på öland fortf men imorrn blir det storstan för mej i några dagar :) Hade seriepremiär igår, vi åkte på stryk men det va en nyttig förlust..men GISSA vem som va me i RM Sandra Blixt, du vet den där rödtotten från Kisa, som exploderar ibland o blir skitförbannad på 1 sek?? kommer du ihåg?

Hahah..kul iaf, jag hade markering på henne..o vi småsnacka lite, hon sa " hej din jävel, inte trodde ja att du spela här.." hahah...kul i jul =)

Nu ska ja blogga lite, sen halv arbetsdag idag, sköönt...har ju jobbat 14 dgr på raken..
Puss o hej

2007-04-28 @ 08:49:46
Postat av: Emilie

Heeeej Darling! Hoppas du haft det bra i Tyskland.. Läste att det gick bra för wilson på tävlingen.. Det förstod ju jag oxå att det skulle, han e världens bästa hund ;) Så duktig!!!
Jag var kanon full i lördags.. ovanligt va! mohaha.. hade kul iaf! :) Ikväll blir det mys o grilla hos madde.. Vad ska du göra? Vi hörs... ha en bra dag! puss o kram

2007-04-30 @ 10:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0