Inte svårt att förstå...

...varför det är så lite folk i kyrkan en söndagskväll när det är så fint väder. Höll på o frysa halvt ihjäl när jag gick in, ångra mig ungefär 100 gånger, men sen blev det skoj igen =)   Men som sagt, lite folk, o det gör att jag blir lite nervös, konstigt, det är värre än när det är mycke folk.. jag vet liksom inte var jag ska kolla.. Gick väl hyfsat iaf! Roligast var iaf när Tina och Lasse kom in lagom jag skulle sjunga första sången, hihi, de hade vart i udden och letat efter skeda kyrka.. =)   Kul att de kom ändå! O Elize, jag tror att min önskan om förlåtelse för din räkning gick igenom =)

Grillningen i lördags var riktigt mysig!


Idag har jag vart första dagen på min praktikplats där jag ska vara i fem veckor framöver. Spännande! En del av arbetstagarna använder lite teckenspråk när de pratar, så det måste jag lära mig, kul! Som en början har jag lärt mig lite färger, blå, brun, vit och röd.. O så kan jag kaviar också, hahaha!! Jag har fixat så att jag får vara ledig nästa fredag, då det bär av till Tyskland! TUR! Ska bli jätteskoj att åka buss med Elize, haha!

Har precis haft styrelsemöte med tjejerna i LiHtösen här hemma bland kartonger och skit. Tiden springer iväg, snart är det konsert! Ska se om jag kan vara tyst, eller om jag kommer anmäla mig som intresserad av att vara konferencier då.. hmm.. haha, jag vet att jag inte kommer kunna va tyst.. Vi får se..

Nu ska jag förberedda mig inför morgondagen, ska öva på blå, brun, vit och röd =)
Just ja, glömde, jag har lärt mig "hund" också såklart, o "katt", o "vända blad", o "bil"!! O några till.. det tar sig!!

Dagens (lördagens) gladaste:      

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Be dem lära dig jävla kaninjävel =) (vad jag lärt mig trots att både min faro en syster kan teckna "flytande")

2007-04-16 @ 21:13:30
Postat av: Snökalven

"bland kartonger och skit". Hahahaha!

Är det min stol du syftar på? Ska komma och hämta den snart. Säg bara till på skarpen. Lovar att hjälpa till och flytta sen också.

2007-04-16 @ 22:23:55
URL: http://snoqalf.blogg.se
Postat av: Cattis av udden

Jag säger bara 3-1..o jag regerade på plan...

2007-04-17 @ 08:58:40
Postat av: Maria

Lovade att höra av mig när jag kom hem så nu gör jag det:-) Du verkar haft en trevlig helg du med. Är det inte snyggingen Wilson jag anar på en av bilderna? Vad ska du göra i Tyskland, bara ta det lugnt & kika runt eller har du ett ärende? Verkar som om det kan bli en riktigt trevlig resa iallafall.
KRAM KRAM!

2007-04-17 @ 18:41:41
URL: http://vovve.info/maria/
Postat av: Gobo

Skönt att jag slapp vara med på bild haha!
Skicka mig bilderna :P

2007-04-17 @ 21:49:39
URL: http://gobo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0