Jobbar bäst under press...

Min lärandeplan till VFU:n ska vara inlämnad om en halvtimme, jag är klar precis, har fått ihop den bra tycker jag, men hade varit fint om jag sett till att bli klar i går kväll iaf..
Maria och jag diskuterade det här förra terminen, vi jobbar nog bäst under press =)

Just nu är jag mest irriterad över att jag måste mata in ett papper i taget i min skrivare.. Men det går över tror jag.. =)


                image5 
Ska snart till skolan, och sen blir det påskavslutningslunch med världens gulligaste tjejer!!      Från vänster till höger: Tina, Maria & Hanna!

Igår när jag kom hem hängde jag ut stallkläderna (som jag varit en ängel o cyklat o hämtat i ekholmen, haha) på balkongen, det behövdes, de luktar inte så gott, men jag har varnat dig Lisan.. Tror du blir fin fin i mina gröna byxor och rutiga skjorta!  =)                                    

Kommentarer
Postat av: Snökalven

Det var på måndagen han uppstod. Långfredag vet du, sen tre dagar. Måndag alltså. Höhöhö

2007-04-05 @ 14:39:13
URL: http://snoqalf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0