Mysig kväll...

Det var skönt att träffas i basgruppen ikväll, prata av sig det värsta efter en veckas praktik. Jag är van att kunna häva ur mig allt jobbigt (och skoj) i skolan om dagarna.. Emma hade handlat med ost och kex, dela en vin med den andra emma, precis lagom.. Jag trotsa allt vad finklädd heter och drog på mig gråa mysbrallor och myströja, ångra mig inte! Det blev en del snack om hur vi tjejer fungerar i olika situationer.. HaHa, ibland får man skämmas =)

image35

Var och bowla igår kväll, jätteskoj! Jag börja inte så starkt, som vanligt, men andra vann jag efter att Andy (som storspela i första serien) hamnat i nåt "okoncentrerat" läge =)  De återstående serierna behöver vi inte prata om.. Kvällens största lärdom blev hur man kan snacka omkull sin motståndare: lägga kommentarer om att denna svänger ut för mycket med armen eller tar fel sats framåt.. Effektivt, iaf om man spelar mot mig =)
Synd att cosmic bowling (som vanligt) inte kunde skriva ut resultatet sen.. BEVIS!

Idag var det musikcafé på praktiken, skön avslutning på veckan! Alla var så glada, dansa och sjöng, med varierad inlevelse, HaHa! Min morgon kunde varit bättre däremot.. var smart och drack en kopp kaffe innan jag fått nåt annat i magen.. ett misstag som jag inte gör om! Min lunchrast fick bli en timme istället för en halv.. behövde lägga mig och vila lite.. Hmm..  

Efter "jobbet" gick jag hem till Carro, behövde hjälp med ett program på datorn som tydligen ska vara bra hjälpmedel när man vill göra en affisch.. Jag fattar det inte, men jag får alltid ont i magen när jag träffat Carro.. Skrattar så jag får magknip! Så knasig tjej det dära, bra medicin för mig! HaHa!
Nu behöver jag sova, ska bort till Tannefors och hämta mina nya nycklar imorrn bitti!!!!


Framtids projekt:            Få med Carro och Andy till Sol & Ris

Kommentarer
Postat av: cattis

tja...
uppe me tuppen o jobbar!! (kollar endast din o min blogg=) Vilka datum exakt a det? ska genast kolla upp me chefen (pieter pan)

puss

2007-04-21 @ 06:39:42
Postat av: Snökalven

Värt med ost! Cosmic får fasen ta och skärpa sig med utskrifterna. Har någon någonsin fått en utskrift därifrån?

2007-04-21 @ 14:10:20
URL: http://snoqalf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0