Nyckel till nya lägenheten...

redan på lördag! NU på lördag! Blir en lång flyttningstid, ska inte lämna nycklarna till denna förrän i mitten av maj.. Hoppas att jag kan ta mig i kragen och rensa, rensa och rensa en massa grejer, har så mycket onödiga saker som bara tar plats!

Mina fötter var illröda när jag kom fram till praktikplatsen imorse.. Cyklade och lämna Wilson till världens bästa Empa (Tack för hjälpen, igen!!) strax efter sju.. tänkte att nu minsann är det sommar = Inga strumpor! Tur att jag tog ordentligt med tröjor iaf! Har lärt mig ännu mera teckenspråk idag!! Det är skoj!! Vi hade en kommunikations- aktivitet på eftermiddagen, färgerna sitter i mitt huvud nu!  Det som är fiffigt är att de allra flesta tecken går att koppla till något som gör att man kommer ihåg det, "röd" visar man genom att peka på läpparna, inte så svårt =)

Tysklandresan ja, ska förklara lite, eftersom du undra Maria =)
Elizes pappa fyller jämt, och istället för att bjuda alla kompisar på fest här hemma så kör han iväg alla med buss till Tyskland nästa fredag! Eftersom jag är kompis med jubilarens dotter, och mamma och pappa ska med så fick jag följa med! Ska bli skoj att åka med alla gamlingar! HaHa! På schemat finns många aktiviteter som har med dricka att göra.. Fint, slutar väl med att jag får ta hand om Elize halvvägs ner till tysklandet =)

Nu är schwarzwaldtårtan inbokad på söndagkväll iaf, det känns tryggt =)

Dagens STÖRSTA tack går till:     

Kommentarer
Postat av: Snökalven

Du ser ju lite rädd ut på kortet.

2007-04-17 @ 21:51:31
URL: http://snoqalf.blogg.se
Postat av: Maria

Ha,ha! Nu förstår jag bättre vad du skulle i Tyskland att göra. Verkar om om det blir en del party då, alltid lika trevligt:-)
Kom inte så långt på springturen som jag ville, min otränade ljumske vill inte riktigt springa så snabbt som jag vill. Men det blir väl bättre till vårruset hoppas jag.
Kramar!

2007-04-18 @ 01:12:19
URL: http://vovven.info/maria/
Postat av: Gobo

Fyller han jämt? :P
Inte jämnt då hihi
Klart att du är rädd när empa står där bredvid ;)

2007-04-18 @ 10:50:59
URL: http://gobo.blogg.se
Postat av: Elin

Hej vännen!
Bäst för dig att ni ska åka buss ända ner till München!!! (Antar att ni inte ska det dock..) här har vi haft sommar nu.. 30 grader, en sjö och en bikini har stått på listan. Underbart! SAKNAR DIG!
Kommer hem om 27 dagar.. Vad sjöng du på för något? och vad? Går det bra med förberedelserna inför konserten? Vi har konsert om 3 veckor.. kan fortfarande inte alla sångerna.. suck.. men det löser sig.. Ta hand om dig och pussa wille! kram

2007-04-18 @ 11:00:22
URL: http://muenchen07.blogg.se
Postat av: Empaaaaaa!

Det var så lite så.. Det är ju bara att fråga mig när som helst, det vet du ;)
Men kom du ihåg.. nu i helgen var kryssningen, men Emilie åkte inte på någon kryssning.. då skulle visst någon hänga med ut o partaja, hihi! Vi kan ju snacka om det iaf.. det skulle vara kul! Och denna gång kan vi ju ha koppel på varann så vårat shejk blir av nån gång, haha!
Pussssssssss bästa angelica

2007-04-18 @ 20:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0