Rise and shine =)

Morgonen hade varit perfekt för tvättstugan.. Funderade ett tag på att vara väldans obstinat och sätta igång maskinerna iaf, haha, men dumt att göra sig osams med grannarna sista tiden.. Det går så fort, snart blir man tanneforsbo istället! Längtar efter nya balkongen, hör inte vad jag tänker när jag sitter på min nu.

Ingen dans igår inte, tog mig hem vid halv ett, var nog inte så laddad som jag trodde =)
Det var så skoj att träffa Empa igen iaf, mycket fin i håret =) Alltid lika glad, livet känns ganska lätt!!
O Amanda var med också, det är kul med kusiner!

Tur att solen skiner idag med, ska åka på grill-utflykt med Maria och hennes syster och lite folk. Bara att packa sittunderlaget och inte ta på sig för mycket kläder, härligt! Hade varit kul att ta med Wilson på utflykt, saknar han.. men han lever nog livet i skåne =)

I väntan på att klockan ska bli ett blir det till och plugga lite.. Eller så kanske det slutar med att jag skriver inköpslista till ullared istället.. Ska bli skoj Carro! Det blir svårt att inte spräcka budgeten, vill ha vill ha vill ha!!

Är sugen på pannkakor =)

Kommentarer
Postat av: Andreas

Tandkräm till Andreas=)

2007-04-06 @ 15:18:13
Postat av: Gobo

Pannkakor till Gobo! :P

2007-04-07 @ 19:15:54
URL: http://gobo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0