Så bar det iväg..

MOT ULLARED! Värst vad pigg man kan vara halv fyra på morgonen =)

Har haft en jätteskojig dag, magknip behöver inte alltid komma från någon negativt, har skrattat mig till det idag, haha! Bilresan gick jättebra, även om Carro ibland gör mig smått nervös när jag sitter framför ratten (för tusan, jag kan göra omkörningar, haha). O jättegod matsäck hade hon fixat också:


Mackorna är inte klara än! Ta inte kort nu!!!
Sådär ja!

Fick stå i lite kö innan vi fick komma in, men det gick snabbt framåt. Redan här kunde man ana Andys frustration över allas panik att komma in så fort som möjligt, haha! Tyckte för övrigt att det verka som han hade lite skoj sen iaf =)   Som vanligt la jag i en del onödiga grejer i vagnen som jag diskret fick lägga i tuggummihyllan när vi stod i kö och skulle ut för att äta. Hittade dock både ryggsäck, sovsäck, termos och ficklampa = Bra att ha i sommar! Blev sugen på tonfisksallad till lunch, men den var inget vidare.. Skönt att sätta sig ner iaf, och vi hann diskutera både barnuppfostran och hitta på ett nytt ord =)

Köpte skor också, på SkoBoo. Konstigt med skor, oavsett om man egentligen behöver skor, så finns det alltid några man kan köpa.. Kul att vi hitta varsina allihopa!

Runt två åkte vi hemåt igen, trötta.. Vi hade tänkt spela spel och leka lekar, men det orka vi inte, fick satsa energin på fikat istället, haha, Carro hade fixat assietter!!                                    


Nu är det fullspäckade dagar fram till söndag, känns jättejobbigt att lämna bort Wilson, men tyvärr finns de inget val när allt krockar såhär.. Vill att han ska må bra!

Ullaredsdagen behövde jag iaf, var skönt att få komma iväg, skratta en massa! Ni är så roliga =)

 
image26

Dagens bästa klipp:                        Alla snygga färgglada handdukar
                                                          Mina nya kaffemuggar

Dagens bästa kommentar:            Jag är så rolig!



Kommentarer
Postat av: Carro "Digg"

HAHA roligaste dagen på hela våren ta mig tusan. Bästa bilderna är på mina mackor "jag är så rolig" MOOHAHAAA. Snygga grejer och bara "bra onödiga" saker köpte vi =) Puss Jelly du är bäst (och rolig hihi)

2007-04-12 @ 10:04:52
Postat av: Gobo

Va trevligt att ni hade det bra! Svårt att få tag på dig idag tjej?! Kladdkaka till matchen hos killen ikväll!

2007-04-12 @ 16:35:06
URL: http://gobo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0