Så mycke lättare det blir..

...när solen skiner ute =)

Började dagen med promenad längs ån, träffade Hanna, Tina & Maria redan kvart över åtta (!!) Duktiga tjejer!
Vet inte vem som var gladast, Wilson eller vi..

                            

image2

Det blev både ett och två och tre dopp i Stångån.. hmm.. Härligt med brunt vatten..

                                                                   

Fick lära mig något nytt på lunchen med mamma & pappa: Goliath har slutat att servera pizzor =(  Hade varit perfekt lunch annars, men kycklingfilé med currysås funka det med..

Ikväll blir de hockey, ska heja lagom och hoppas på det bästa =)



Ett litet tack till Maria som fick mig att fixa blogg idag, Nu är jag fast.. Ska bli kul att följa dig och rocky på din blogg!
Hälsning till killarna också =) Nu är jag fast..

Kommentarer
Postat av: Snökalven

Angangangangangang!

Trevligt trevligt. Var ju tur att du inte la upp kortet på mig också...

2007-04-04 @ 17:03:51
URL: http://snoqalf.blogg.se
Postat av: Gobo

Angangang! Jag är en folkilsken Panda!

2007-04-04 @ 17:06:23
URL: http://gobo.blogg.se
Postat av: Maria

Hejsan!
Sedärja! Ser att du kommit igång på riktigt nu, va kul! Stack iväg & handla förut ifall du undrade var jag tog vägen & när jag kom hem var du borta men vi hörs en annan dag. Håller tummarna för Linköping idag förresten, heja heja heja!
KRAM!

2007-04-04 @ 19:15:35
URL: http://www.vovve.info/maria/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0