Sol på stan...

                                  

Andreas ringde och undra om jag skulle med honom och Tobbe till stan och äta mat, självklart! Blev pizza på five tastes, jag som ätit pannkakor innan orka inte riktigt hela.. Vi satte oss utanför platå och lapade lite sol efter, Andreas var ju tvungen att få sin nödvändiga dos av Ben & Jerrys glass =)

Imorse fick jag min nyckel till nya lägenheten! Tog med mamma och pappa för att ge dem en första titt, den blev mycket väl godkänd =)   Det är en del fläckar och hål på väggarna, håller tummarna för att det blir en omtapetsering, eller egentligen: Kräver att det ska bli en omtapetsering! Jag vet ju hur bestämd jag kan låta på rösten om jag verkligen vill nåt.. (??)
Måste kolla upp läget lite bara, fick två nycklar av killen som skulle flytta, undrar om det inte ska vara tre.. hmm..   Måste se till att detta inte blir jordens längsta flytt nu bara.. har denna lägenhet kvar till den 15maj.. får se till att försöka göra det mesta på en gång..

Sitter och laddar för biljard nu, det är en grej som jag verkligen inte är bra på.. Håll tummarna!!!

Kommentarer
Postat av: Cattis

Stugägarens dotter informerar...det går BRA att ni kommer 11-13 juni...hoppas det är bra folk du umgås mè ;)

DU vet ju hur det ser ut..liten stuga, WC och dusch...tvättmaskin om det är nödvändigt..

VÄLKOMNA!

2007-04-22 @ 13:57:45
Postat av: Cattis

Pst..vad har du för adress? jag har kanske nåt på g till dej .. :) Smsá mej gärna
kram

2007-04-22 @ 13:58:28
Postat av: Maria

Hoppas att du hade en trevlig kväll igår. Kram kram!

2007-04-22 @ 14:35:17
URL: http://vovve.info/maria/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0