Sova i udden...



Påsken är över.. mycket god mat.. sov ute i udden från söndag till måndag. Det var längesen, mysigt! Alltid skönt att sova i sin gamla säng, få frukost serverad och bara bli allmänt servad =)    Bestämde att ta en morgonpromenad med Cattis också, fick chocken när hon ville ses halv 8 (!!) Men Men, gammal idrottare som man är, haha, så visst.. Ångrade mig när jag såg vädret på morgonen.. När jag åkte ut till udden på söndagen hade jag inga strumpor och sommarjacka!! Så pga snön fick jag låna ihop kläder från mamma och pappa.. jisses så jag såg ut.. tur att udden ligger på landet =)  

Har vart o lämnat wilson hos Empa nu, VÄRLDENS BÄSTA EMPA! Tur att man har så gulliga komipsar när man behöver komma iväg lite! Närmaste tiden blir kämpig med hund, ibland räcker inte tiden till, får se till att promenaderna blir låååånga och roliga iaf!

Idag hade vi avslappningsövningar i skolan, jätteskönt! Jag behöver sånt! Lär jag mig inte att stressa ner snart så får jag be om hjälp =)   Jag gillar att ta på mig grejer, men måste lära mig att LAGOM är bäst!

Imorrn bitti (hypertidigt) bär det av till Ullared med Carro!! O så har hon lurat med sin pojkvän Andy också, haha! Perfekt, har vi någon som kan vakta vagnarna =)    Ska bli skoj att köra deras bil, jag gillar att prova nya bilar! Ska snart till ica och handla kakor och bullar till matsäcken.. (Bra Carro, nu vet jag vad hålkakor är iaf, haha)  Kommer inte blir några problem att ta mig upp på första ringningen imorrnbitti, konstig vad ullared gör med mig =)
Sista chansen för er som vill göra beställningar...

Kommentarer
Postat av: Gobo

Visst var det trevligt ute i Udden?! Du borde åka ut mer dit typ som jag ;)

2007-04-10 @ 23:04:09
URL: http://gobo.blogg.se
Postat av: cattis

Jag håller mé föregående talare..du borde hänga mer i ljuvliga Udden..

Vad vore vi utan udden?

2007-04-10 @ 23:31:07
Postat av: Snökalven

Angangangangangangang!

2007-04-11 @ 07:10:17
URL: http://snoqalf.blogg.se
Postat av: Emilie

Det är bara att ringa, Wilson är alltid välkommen här ;) Hälsa han md en STOR puss! Nu ska jag hoppa in i duschen..fest ikväll! puss

2007-04-14 @ 15:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0