Trött i halsen, men laddad för schwarzwald...

Tack vare en fin fin regel som vi körde med igår kväll på biljarden så vann jag nästan hela tiden =) Jag har aldrig hört talas om den, men Andy hävdade att det är en korrekt regel så visst, haha! Jag var inte speciellt bra, även om jag fick in en del snygga grejer, som så klart självklart gjordes med största planering och en stunds funderande..


Hann även med en äppelpaj på McDonalds innan det blev till o sova, ladda för kördag i Berg.

Vi har sjungit hela dagen idag, åkte halv nio imorse, inte utan att man är lite trött nu..





En del använde mera glitter än andra till namnskyltarna =)
Efter maten fick vi gå tipspromenad, som jag för övrigt (haha) vann tillsammans med Anna-Sara, alla rätt =) Godis till pris, ska se till att bjuda bort så mycket som möjigt..


Många av låtarna inför konserten känns väldigt bra, skönt att det känns så redan nu, hinner jag plugga texter så det sitter! O för er som undrar: Klart jag inte kunde vara tyst vad gäller konferencier-jobbet, det blir jag och nån mera, troligtvis kör jag och Anna-Sara vidare på vårt vinnande samarbete =)

Nu åker mysbrallorna på, ska hem till Andreas o äta schwarzwaldtårta! Har jag sett fram emot hela dagen! O så kul att Alec kommer också, får se om jag kan få ur honom något skvaller från kryssningen med folket på ica.. =)

Kommentarer
Postat av: Snökalven

Tårtan ligger uppskuren (en av dem). Den andra är valfritt hur stora bitar man vill ta. Det blir en tredjedels Schwarzwald till alla. Värt!

2007-04-22 @ 19:46:17
URL: http://snoqalf.blogg.se
Postat av: Gobo

Long live the queen!

2007-04-22 @ 20:00:57
URL: http://gobo.blogg.se
Postat av: Cattis

tjena, låter som du haft en schysst helg...får man nån adress eller? ahr ju laddat me vykort ju..dummer!!

puss o hej

2007-04-23 @ 10:06:39
Postat av: Tobbe

regler till 8-ball =)
http://www.triq.se/pdf/sbf_8ball.pdf
Men kanske dumt att ta reda på korrekta regler ;=)

2007-04-23 @ 13:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0