Tur att...

... Empa är hemma igen och kan ta hand om mig lite =) 
Har ny outfit till kvällen, känns som det kan bli en lyckad sväng ute! Efter en god pastalunch på Milano (Tusan Hanna, att du var tvungen att åka hem just idag..) så gick Tina och jag stora svängen på stan. Hittade inga skor som passade, men ett finfint linne istället =)

Kom hem, fick be om ursäkt för hur det såg ut, haha, tur att du är snäll Tina! Har städat nu =)
Ringer på dörren, fick beskedet att i mitt hus tvättar man inte på långfredagarna.. OK,  knas..

Nu har Lisan varit här och provat ut ridkläder, visste väl att det skulle bli snyggt =)
Blir riktigt sugen på att börja rida igen, men det är nog bara att inse att almanackans dagar inte räcker till för det.. Nu är det snart väder för fotboll också, får se om min anknytning till det blir aktivt eller som åskådare.. Finns väl nåt som heter korp tror jag.. Får tjejer som gör skitsnygga bakåtpassningar vara med?

Ska bli kul att gå ut ikväll! Måste bara äta lite nu, tur att mitt kylskåp har lite mer att erbjuda än vad ditt har killen =)



Kommentarer
Postat av: Maria

Nu har jag varit inne & kikat igen:-) Ha en jätte trevlig kväll.
Kram Maria

2007-04-05 @ 19:11:18
URL: http://www.vovve.info/maria/
Postat av: EMPA!

Snygg bild... mohaha! Det var jättekul att ses i torsdags.. Synd att du inte ska med o shejka ikväll igen, men som sagt.. det kommer fler kvällar! Kommer du ihåg va du lovade mig om jag stannade hemma från kryssningen.. ;)
Ha en mysig kväll.. PUSS till bästa Angelica

2007-04-07 @ 18:11:44
Postat av: angelica

Jag kommer ihåg =)

2007-04-07 @ 18:13:32
Postat av: Gobo

Om du vill får du vara med oss i MÅS :P

2007-04-07 @ 19:13:27
URL: http://gobo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0