Kräftskiva i Udden - 07

Jag tror att vi ska skaffa en ny tradition minsann:
KRÄFTSKIVA MED BRORSORNA PÅ ALTANEN I UDDEN

Riktigt tur med vädret hade vi, o tur att vi kunde sitta på altanen, vet inte hur vi hade fått plats inomhus.. HaHa!

Dagen börja med att jag hämtade Diggen o vi åkte ut till ÖB för o shoppa lite grejer, o så vidare till tornby o runt runt runt till en massa ställen för att hitta kräfthattar.. visste inte att det kunde vara så svårt.. Sen hade Hanna kommit till stan, o vi åkte ut till udden för o fixa iordning en massa saker.. Vet inte hur jag hade hunnit allt utan dom bästa tjejerna =)

image524

Efter att Hanna klippt mig, tack så massa, så åkte jag in o hämta Andreas, han fick hjälpa till med lite han också, han var rätt bra på o tejpa =)
Sen kom folket, Alec o alla tjejerna o så en massa annat skojigt folk, SKOJ helt enkelt! Lizan kom med ett stort brödberg, bakat en massa jättegoda baguetter, o så pajer, tack så massa bästa =)

image525
image526


Andy färglägger pissmy.. eller nej kräftor menar jag.. =)

PÅ MED HATTAR O HAKLAPPAR SÅ KÖR VI..


image532



O NÄR KRÄFTORNA ÄR SLUT FÅR MAN TA AV SIG HATTARNA O PARTA VIDARE..

image538

image543

Tre galna brudar, HaHaHa!





Tack Anette =)


Skivans tack: Till Diggen o Figgan o Lizan, ni är bäst!
Skivans snyggaste: Haklapparna

Skivans godaste: Lizans bröd, o svenska kräftor
Skivans tappraste: Jag, Andreas, Anette o Andreas C

Kommentarer
Postat av: Snökalven

Jäklar vad bilder! Då stämmer ju länken längst ned på mitt inlägg då. Tack för en bra fest!

2007-08-25 @ 15:54:18
URL: http://snoqalf.blogg.se
Postat av: FashionWay

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se

2007-08-25 @ 19:28:45
URL: http://www.FashionWay.se
Postat av: Emilie

Va mysigt det såg ut som ni hade.. SYND att ja inte kunde komma o käka kräftor!!!! Hehe.. Men Angelica, en utgång på oss snart tycker ja ;) HADEEEEEE

2007-08-26 @ 17:00:57
URL: http://empaaa.blogg.se
Postat av: Lizan

Tack syskonen Andersson för en jättetrevlig kväll,, lite besviken på uppslutningen på dansgolvet bara,,, men kul det hade vi!! Kram kram

2007-08-26 @ 23:12:15
Postat av: Fia

Hahahahaha....Vilken kräftis ni verkar ha haft minsann :)...Vilken mage Carro har fått!!!Har inte hon nån blogg?

2007-08-26 @ 23:35:17
URL: http://sofsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0