Tacotallrik, ??? o så en liten lista...

Åkte ut till Udden imorse, var tvungen att kolla över läget tills pappa o mamma kommer hem inatt, det såg rätt bra ut måste jag säga.. Inte alltför många blommor som hade gett upp.. undrar om det kan ha berott på att det var Hanna som vattna dem i fredags..

Har suttit med Kickis på HUB.. vi hade tänkt att vara produktiva med pluggandet, men det gick bara sisådär.. =)
HaHa, när en kille med stor taco-tallrik gick förbi vårt bord titta vi bara på varandra o gick o köpte oss varsin.. HaHa, bra jobbat!

O angående gårdagens pendling förresten, jag måste villigt erkänna att jag gillade campusbussen..

??????????????

Jo då.. På vägen dit satt jag o småprata med Maria, överlevde.. På vägen hem sa både jag o Kickis åt varandra att hålla tyst.. HaHa, vi somna till båda två, SKÖNT!

I övrigt.. näe.. inget..
Jo.. har bokat utgång med Caroline på lördag, Spontana eller vad? =)

Förmiddagens tyngsta:                    Alla böcker som jag låna på bibblan..
Förmiddagens YES:                           En del kan maila även på arbetstid =)
Eftermiddagens slöaste:                  Kommer ta bilen till jobbet
Eftermiddagens uppgift:                   Rädda Lisa.. HaHaHa!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej!
Missade du min jätte långa kommentar i din blogg omn Liseberg & Öland? Skrev en massa frågor där nämligen, tänkte att du kanske missat den.
Sen så måste du gå in på min nya hemsida också, det har du också missat va? Adressen står ovan.
Kram!

2007-08-29 @ 16:19:04
URL: http://www.freewebs.com/mariarocky/
Postat av: Snökalven

Taco-fest snart!

2007-08-29 @ 16:45:05
URL: http://snoqalf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0