Vad händer på andra sidan??

Blev lite stressigt i förmiddags.. o då valde jag, väldigt smart, att ta med pantpåsen till ica.. Hade nog gått ganska bra om det inte vore för de två 'äldre damerna' som stod före mig i kön till pantmaskinen.. Alltså, jag förstår att det säkert kommer finnas grejer som jag inte fattar när jag är 79 men..
Hade jag inte haft bråttom så hade jag nog tyckt att det var lite kul när Agda o Elsa försökte klura ut 'hur den-där-högljudda-maskinen funka..???' 'O vad händer egentligen på andra sidan???'
HaHaHa!!

Första dagen i Nkpg avklarad iaf, känns helt ok! Kommer nog bara ha lite svårt med:
¤ att Hanna flyttat dit
¤ att Tina inte är kvar i klassen
¤ att pendla..

men det ordnar sig väl med det.. JÄTTEKUL att åka med campusbussen SJU imorrn bitti..
Gonatt =)

Kommentarer
Postat av: Snökalven

Äldre damer alltså... De ställde till det för oss idag!

2007-08-27 @ 23:49:49
URL: http://snoqalf.blogg.se
Postat av: Anonym

Du får allt ta o fråga din bröder hur man gör när man ska lägga upp egna filmer!Hihi vilka tanter!!

2007-08-28 @ 00:53:31
URL: http://sofsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0