Vin, spel o försvunna löpardojjor..

Har fått förfrågan kring när skolkatalogsinlägget kommer.. men TUSAN, ja är för snäll!!
O dessutom vet jag att jag skulle få en massa skit tillbaka.. mm.. kanske mest pga av det sistnämnda som jag avvaktar lite till.. :P

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

I torsdags blev jag hämtad av Tinta, vi tog bilen ut till deras land, Patricia var med i bilen också, o Frida o Adam väntade på landet med maten nästintill klar på grillen! Jättegott! Jag hade packat ner alla mina spel, så det var spel o vin som gällde hela kvällen.. mycke vin..

image436

Det blev verkligen en hellyckad kväll, alla på topp-humör =)
Patricia är ju en riktig teaterapa, skrattar så jag gråter, HaHa!



                   

Vaknade runt halv tolv dagen efter, pigg som en mört, javisst, HaHa! Jag o Tinta gick på promenad bland alla myggen, de var för sjutton ÖVERALLT..
o sen åt vi riktig lyxfrukost a la 'Säg vad du vill ha så får du det'.. =)

Å vad jag älskar frukost!  Bästa måltiden på hela dygnet!

Vi var allihopa rätt lama av kvällen, så förutom att snacka skit o äta mat så orkade vi bara spela en omgång kubb, det är ju så himla jobbigt att ställa upp planen menar ja.. HaHa!
Jag o Patricia spela skiten ur dom andra, så kan det gå.. =)

Hann bara hem, in i duschen o ut ur duschen, så skulle jag möta brorsorna o cykla till morbror för grill- och vinkväll, trevligt som attan! Buskusinen nummer ett =)

         

Det var väldigt kul att åka dit o hälsa på ihop med andreas o alec, kul cykeltur hem sen också =)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nu har jag jobbat hela helgen, riktigt seg.. Igår kväll var jag hemma hos Emma, Tony o Moa, åt taco, gick promenad o kolla på film, skoj!

Funderade på att ge mig ut o springa imorrn bitti, men.. hittar inte mina löpardojjor, o det är SANT! Jag lovar alltså! Nån som sett dom, i såna fall vill jag gärna ha tillbaka dom, NU!

Imorrn börjar min operation 'aktiv'..
Lovar att återkomma med vad detta innebär o kommer innebära.. =)

Kommentarer
Postat av: Emilieeeeeeeeee

Hehehe.. "utan bulle lixom" Det är ju tur dä :)
Bilder därifrån lär dröja.. jag vill få det iordning först JUUU!
Hoppas du hittar några kläder på stan! Jag tog ledigt på lördag, så jag ska med Linus, Sofie Sam o alla dom på släktkalas.. STORT..alla kommer dit! Det e mat och fest hela dagen o kvällen.. KUL :)
Ha en bra dag..jobba inte ihjäl dig! pussss

2007-08-06 @ 10:01:27
URL: http://empaaa.blogg.se
Postat av: EMPA

KOOOOOTTBUUULLLAAAAAAAAR!

2007-08-06 @ 12:06:07
URL: http://empaaa.blogg.se
Postat av: Gobo

Ge mig köttbullar nu :D

2007-08-06 @ 15:24:16
URL: http://gobo.blogg.se
Postat av: Snökalven

Har du supit bort skorna, kanske? Skulle vara typiskt med tanke på den senaste tidens händelser. Jag och Anette funderade på om det hela började med den där onsdagen... Fast då var du å andra sidan inte med öht.
Godnatt!

2007-08-06 @ 22:56:18
URL: http://snoqalf.blogg.se
Postat av: Empaaaaaaaa

Hahahahahaha! Va rolig du är min lilla ärta! TACK så mycket.. Linus var ledig idag med, så det var perfekt planerat av mig! Vi har nu stigit upp.. ska åka till ikea och inhandla en hel del grejer... vi var i lägenheten igår och fixa med massor.. askul :) Tapeterna kommer upp idag me.. du måste komma o kolla sen..hihi! Jobba lugnt.. Och känn ingen ångest.. jag kommer inte heller kunna sola nåt idag!!!!! AHHHHH katastrof.. pusssss

2007-08-07 @ 09:17:29
URL: http://empaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0