Helg.. med inslag av Grebo o jul...

Det tar sin lilla tid att handla på signalen för mig i vanliga fall.. o i fredags var diggen o totten med.. då tog det ännu längre tid, men trevligt =)
På kvällen var det full rulle i Grebo, julgodisbakande.. Trångt, varmt.. men det är väl så det ska vara när man bakar.. Nio vuxna, en tott på två månader o så en leia på nio månader.. sa jag att det var full rulle? =)

             
      

Totten har en himla fin haklapp som han fått av tant Jelly =)

När de andra åkte hem bäddade jag i vardagsrummet, la på lite filtar, o sen sov jag som en stock, vaknade två gånger när totten ville ha mat, men jag somnade om rätt snabbt.. är imponerad av bebismammor, vilken ork!!
På morgonen fixade vi den efterlängtade hotellfrukosten!! Blev proppis, för första gången denna helgen...


Fick skjuts hem, schysst.. sen var det plugg som gällde.. lite slappande.. men sen kände jag abstinensen efter grebo igen.. hmm.. :P
Kvällen slutade på SGB (Sköna Gröna BarBQ).. mycket folk. Det såldes mycket fina grebo-grejer, fick med mig en skiva hem.. ska lyssna på den när tillfälle ges.. haha! Tack Tobi! (Man kan även skymta Gula Gubben till vänster också.. =)
      

Jag o Sam drack öl, snacka skit o kollade folk.. Tror att diggen o andy kommer trivas med alla dessa grannar.. spännande människor =)
Tror att jag får satsa på att dyka upp på SGG i sommar.. Hoppas bara att hotellfrukost ingår.. =)

Kul kväll, spännande o mysig =)

Första advent innebär julbord på Sörgården med familjen Andersson, trevligt, gott = Proppis!

             
image687

Världens gulligaste Emelie var med också =)

Avslutade i udden med smyckesparty, massa massa smycken, jättefina, man blev alldeles matt.. Fick med mig örhängen hem.. ojdå, nu fattas bara hålen, haha!
Nu kommande vecka känns det som att jag kommer få skänka mitt liv till LiHtösen.. Kämpa!

Kommentarer
Postat av: Snökalven

Ruuuuuuli!

2007-12-02 @ 21:50:51
URL: http://snoqalf.blogg.se
Postat av: Tobi

Fy fan! Såg jag ut så där i lördags? Jag trodde ju att muschen var snygg!

2007-12-02 @ 22:01:55
URL: http://tobi.blogg.se
Postat av: angelica

Ha Ha Ha Ha!

2007-12-02 @ 22:14:26
URL: http://angelwilson.blogg.se
Postat av: Maria

Snyggt värre! Kul det kommer bli på lördag, blir kul att ses.
Kram

2007-12-05 @ 17:09:15
URL: http://www.freewebs.com/mariarocky/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0