Juldagen 07...

Årets juldagsfirande var riktigt skoj! Först åt jag o Carro o Cattis saffranspasta, blev mycket väl godkänt! Jag lagade.. de åt :P    
Jag fick inleda kvällen med att klippa sönder min svarta kjol, eftersom dragkedjan fastnat.. Tur att det inte var nån favorit!
Sen kom Anna, en kompis till Carro.
Innan vi gick in till stan fick Carro fick hoppa in som stylist också - vi gillar =)

                                           

På BK mötte vi upp systrarna Nordén, lika gulliga som vanligt! Mycket folk.. men ändå inte trångt  så det var jobbigt.. Träffade intressant folk, haha.. 

image698
image700
             
             

Efter en himla massa dansande o mycket skoj så räckte det för oss, en hamburgare på Burger King fick bli mellanstopp på vägen hem.. Där var det livat värre, jag hade lite svårt att inte lägga mig i när två slår en ensam.. men vissa tyckte det var onödigt.. så..  var nog smart kanske..

Kvällens akta:                    Öronen när Carro plattar håret.. =)
Kvällens 'kul att se dig':   Scouten, eller var det hemvärnet??   ;-)
Kvällens kommentar:       Gonorré går väl att bota.. det kan vara värt det..
Kvällens klipp:                  Sönderklippt svart kjol...
Kvällens tradition:            Klart jag filma när vi beställde hamburgare =)


Skål på er =)                 

Kommentarer
Postat av: Carro

haha... fan vilka jävla kort :D
Roligt att du fick me Judas, eller jesus!
Cattis o jag kom fram till att borde döpa om honom
till ängeln :)
Puss*

2007-12-28 @ 08:47:46
Postat av: Cattis

Tjo..
Bra sammanfattning av kvällen..kvällens "roligt att se dej" är STOLT medlem i hemvärnet, haha..
Ser fram emot filmklipps-visningen..haha,nu minns ja hon tjejen som tog emot beställningen, kul prick:)

Ser det inte ut som Jesus har blivit skallig på kortet?märkligt..

Puss

2007-12-28 @ 11:00:08
Postat av: EMPA

Den där pastan såg riktigt smaskig ut.. söta tjejer på alla kort var det med :)
Puss heeeeeeeeeeeeej

2007-12-28 @ 20:39:43
URL: http://empaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0