Luciadagens...

Ligger i soffan, äter skumtomtar som richard var snäll o lämna kvar här efter klassmyset i söndags.. tack.. inte.. haha! Finns pepparkakor från jeanette o glögg från kickis o annat mumsigt! Jag har så jag klarar mig ett tag :P
Karin kommer hit ikväll!! Skoj!!

Luciaveckan sprang förbi, jag o många med mig skänkte livet åt lihtösen..
Saknade Elin en massa, åkte några extravarv i min hyrda liu-minibuss, men jag hittade henne inte.. tusan!! Undrar om vi inte kanske kan vara med båda två nästa år igen.. skulle vara den ultimata lösningen =)

Luciadagens skratt:                    En minibuss som parkerades på ett spännande sett -
                                                       ordet 'nära' fick en helt ny betydelse... ;-)
Luciadagens saknade:                Elin.. i bilen, i tåget, på lunchen..
Luciadagens bästa tåg:               Berga centrum.. får vi komma nästa år också? =)
Luciadagens 'det går för fort':   Staffan
Luciadagens panik:                    Min borttappade mobil..
Luciadagens omväg:                   Angelica som kommer från Linköping väljer alltid fel väg...        



Dagens löfte:                               Anna, häng i! Det är bra att öva på att ha tålamod!!
                                                       'Tisdagen 18 december 2007 - Var tog de vägen?'

Kommentarer
Postat av: Anna D

Hahaha.Du är för rolig du! Har klarat av drygt 1 timme nu iaf, alltid nåt, haha. Jag ska ha tålamod!!!Vi klarar det här tillsammans :)
Kram kram!

2007-12-18 @ 13:57:30
Postat av: Tärnan som inte kan parkera en minibuss

det var helt sjukt och galet på samma gång. blev lite förskräckt, men ändå kunde jag inte sluta skratta :) hahaha, sjukt roligt! tack för ditt underbara stöd och för att du stöttade min idé med att lyfta den andra bilen (smart tänkt av mig, hrmm)
du e underbar!
puss puss

2007-12-18 @ 23:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0