Ett holabandola...

YES!
Wilson kommer hit imorrn, o stannar till lördag! Äntligen!       


I natt var det holabandola utanför mitt fönster, vaknade av att någon skrek som en galning..
'HJÄLP, HJÄLP'
o 'HJÄLP MIG NÅGON!'
Ok, inte kul att vakna till, blir ju livrädd.. Efter att ha legat o hört på spektaklet nån minut var jag tvungen att kolla ut i fönstret.. Såg ingenting o det tystnade strax efter. Somnade.. O så börja hon igen..
'JA VILL INTE LEVA LÄNGRE..'

Tittade ut igen, o fick se att hon pratade med någon i ett fönster i huset breve, antagligen någon annan som vaknat av livet.. När jag somnade igen höll de fortfarande på.. Tragiskt, men hon såg inte jättepigg ut..

Har tvättstugan nu på morgonen, håller tummarna för att ingen snor mina kläder eller tvättmedlet, eller att jag får några stötar av torkmaskinen som visst några i huset fått efter att någon annan stuckit in nålar så det blev strömförande.. HAHA, va är det för område jag bor i egentligen?!

Om några timmar kommer Carro o Cattis o hämtar mig, vi ska åka till Söderköping, blir glass idag igen alltså, o så en runda in på smyckes-outleten igen.. Ikväll ska vi vara här, laga mat o spela spel. Har bjudit in Lizan också, KUL!

Igår stannade jag kvar på jobbet efter att jag slutat, väntade in Carro som slutade nio, så cykla vi hem ihop, roligare =)
O det blev kvällsmat hos henne, mysigt! Tur att jag köpt så goda mackor, HaHa!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dagens abslout roligaste tips på  'måste- ses- sida' : 
http://katastrofalaomslag.blogspot.com/
HaHa, kommentarerna är klockrena!!


Kommentarer
Postat av: Maria

Kom att tänka på den där killen (var det det? du berättade om som hade tagit livet av sig i något tvättställ (hmmm, undrar om det var ett tvättställ???) utanför Joppe när du bodde där. Då var det väl också ett himlans liv? Du får ta en runda runt kvarteret & försäkra dig om att det inte hänger en till människa & dinglar någonstans;-)
Nä, usch, hemska tanke...
Är allt bra med dig annars? Själv ska jag åka till Skåne imorgon eller på torsdag, ska bli trevligt. Hoppas på att det blir bättre väder tills dess.
Stor KRAM!

2007-07-03 @ 14:47:57
URL: http://vovve.info/maria/
Postat av: pandis

hej kusin! kuslig kväll hörru..fika nåndag? kram Vitamin

2007-07-03 @ 18:03:52
Postat av: Maria,Nikki o Laphroaig

Hej gumman! Jag älskar länken med fula skivomslag, snodde den direkt till min hemsida! Det vore superkul att träffas, när kan du? Jag önskar att dygnet hade iallafall 12 timmar till så att man hann med allt man vill göra, känns som vi inte hunnit ses på evigheter. Froj påpekar att det är så, han saknar Wilson massor...
Kram

2007-07-04 @ 11:44:27
URL: http://hem.passagen.se/maria.nikki/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0