Flyga som en vante...

Mycket slappande denna helg, skönt, men, man blir ju bara ännu slappare av det..
I lördags åkte jag med Lizan till Tornby, hon skulle köpa ny digitalkamera, nån rosa hon sett på reklam.. Killen som fick hjälp vid informationen före oss var mycket underhållande.. Vi var tvungna att låtsas att vi skratta åt nåt annat för att det inte skulle bli pinsamt.. Alltså, jag vet inte, frågan är om jag verkligen hade uppskattat honom lika mycket om jag stod där med  nån annan än Lizan, tveksamt.. Våran humor är lite speciell, o nu har jag t o m hört rykten om att vissa undrar om det är nåt fel på oss.. Va? Vi? Vad då då? =)
Jag köpte ett fodral till min ögonsten, o sen blev det en snabbis på ikea, magnetlist till mina knivar o sen åkte vi tillbaka till stan o åt lunch på steves. Mysig liten tripp!

I lördags när jag cyklade hem från Maria höll det på att sluta illa..
Ett hett tips: Försök inte messa samtidigt som ni cyklar ganska fort genom ett vägarbete.. (jasså, visste ni det redan.. hmm. ;-) )  En kille var snäll o kom fram o fråga hur det gick, men just då var jag så arg på mig själv o tyckte det var pinsamt så jag sa bara 'Det är ok' o cykla vidare.. Efter ett tag såg jag att det inte riktigt var det.. men men.. Så här i efterhand, skador på höger fot, knä, armbåge o hand, o så blåmärke på vänster ben.. det går över.. Tyvärr har jag inga kort från flygfärden, ;-) , men däremot från middagen som jag cykla hem från, det var en trevlig kväll! Kul att träffa flickorna igen, o att se hur Maria bor nu!



På söndagen kom Caroline hit, är så glad, vi har träffats tre gånger inom loppet av fyra dagar nu, det är  inte dåligt! Vi mysa ner oss i vardagsrummet, te, mackor o en av de bästa filmerna som finns, 'A Love Song for Bobby Long', älskar den!

Så kom pappa o mamma o hämta syskonen Andersson o Wilson, vi åkte ut till udden, åt taco o spela yatzy o frågesport o kolla film. Nej, jag vann inte frågesporten, men kom tvåa efter Andreas, det är bra! =)
Efter att ha sett en film bestämde vi oss för att sova över, så då var det bara o ge sig ut på nattrastning..

image363

Åt lunch med Alec på stan, buffé på Restaurang China (eller vad heter den..)
Det var gott, men de var visst inte beredda på den stora anstormningen folk, så det fanns vissa som blev riktigt arga för att de fick vänta på påfyllning av maten.. vilket folk det finns! Måste vara jobbigt att gå omkring o vara nära att explodera när som helst..
Hann hälsa på Andreas innan vi gick hem, fick ordning på min dator, äntligen!

Följde med Caroline till stallet, hälsade på Winson, men han höll bara intresset uppe så länge det fanns morötter kvar, HaHa!

                     

På kvällen blev det pizza o film med killarna, jätterolig, 'Talladega Nights', skratta så jag grät när Will Ferrell efter en krasch tror att han brinner.. HaHa! HaHa! HaHa!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nu är det snart dags för att ta min cykel, som efter helgen har en något sned korg, till ica, får träffa Empa som kommit hem från Mallorca! Kul, men jag får hålla mig på avstånd.. här har man ju inte fått nån färg o jämföra med riktigt..

O på vägen hem blir det kvällsmat hos Carro =)
FINT!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hejsvejs! Allt bra med dig annars? Den där cykelturen verkar ha slutat bra med tanke på omständigheterna:-) Tur i oturen om man säger så. Nu har vi kommit hem från Skåne. Regnigt värre men vi har haft kul ändå.
Är allt bra med lille Wilson annars?
Kram!

2007-07-10 @ 14:37:18
URL: http://vovve.info/maria/
Postat av: Snökalven

Fullt upp. Fast du glömde ju Children of Men. Juueeeeeeeee!

2007-07-10 @ 17:46:54
URL: http://snoqalf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0