Frukostmöte...

Hade en väldigt trevlig frukost med två goa tjejer igår ;-)
'Vill du ha ost på mackan?'

                           

När jag slutat jobba igår cyklade jag hem till Caroline, hon hade fixat lite tjejkväll med syster Maddis o hennes kompis Sandra. Åt jättegod mat, o skratta halvt ihjäl oss åt Sandras redovisning över när hon o två kompisar skulle åka o titta på Rent i Stockholm i höstas!! HaHaHa! Låt säga att jag o Diggen kunde njuta liiite mera av musikalen än vad de kunde =)
Hade hur kul som helst! Cyklade som en galning hem runt tolv nångång, var ju tvungen att ladda inför idag..

Om några timmar åker jag o Diggen till nkpg, dags att göra av med lite pengar! Jag behöver verkligen ett par jeans, men som vanligt när man letar efter något så finns det väla inget..
Well Well...

Kommentarer
Postat av: Maria

Svårt att hitta nya jeans. Dom flesta töjs ju alltid ut typ 2 storlekar när man har använt dom ett par gånger så man är så illa tvungen att köpa jeans som sitter som ett pa korvskinn i början. Mindre snyggt eller bekvämt menm vill man vara fin får man lida pin. Ett tips är Fornarinas jeans, grymt snygga & alltid bekväma. Finns b.la på MQ.
Hoppas att du hittar ett par du gillar.
Kram!

2007-07-13 @ 13:11:20
URL: http://vovve.info/maria/
Postat av: Cattis

Hej Angelica, hoppas allt är bra o att du hittade jeans..jag behöver också nya, men det är bara såå tråkigt o prova 1000 modeller, tar det i höst :)
Ni kommer fortfarade helgen v 33? Jag har bokat in er i blå stugan, hihi!!
Tänkte passa på o säga hej till TINA också, och gratulera så mycket till förlovningen, va mysigt. Angelica hade skvallrat faktiskt, blev så glad när ja hörde det...ni verka så söta ihop! Tack själv för att du kom till Öland, ni va jättegoá tjejer allihopa :) Må så gott o stå ut på jobbet, snart får du lite ledigt!
KRAM

2007-07-13 @ 18:13:00
Postat av: Snökalven

Klarade du att cykla helskinnad hela vägen hem den här gången ;-)

2007-07-13 @ 21:02:12
URL: http://snoqalf.blogg.se
Postat av: Empaaaaaa

TJAAAAAAAAA! Jag har badat idag... jag är som en liten fisk i vattnet när jag vl kommit i, som sagt ;) Jag vill bada med dig och Wilson någon dag meee... kom du ihåg att vi prata om det!!
Jobbar du mycket i veckan??
Kul att du kom i lördags.. maten vart ju väldigt god, trots våran misslyckade grillning.. haha!
Pussssssssssssss

2007-07-16 @ 20:09:57
URL: http://empaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0