GPS - spännande grejer...

Oj Oj.. Har kul så in i den med Carro o Andy, förstår inte vart de får sin humor från, den är ju precis som min =)
Lizan, du skulle funka här också, HaHa!

image426
Tror inte ni fattar hur liten mannen i bakgrunden är.. ;-)
Han spela högt..
Vi fatta tillslut varför bänkarna var lediga..

Har under dagen kommit på nästan världens knasigaste greja..
Varför får man inte beröm av sin GPS när man gör en bra o korrekt sväng? Hur mycket roligare skulle det inte vara att köra bil då? HaHaHa!
                     

Stockholm var fint idag med, vi hade tur med vädret, inte så fint så man önska att man låg på en strand, o inte så dåligt så man blev blöt eller frös.. Tack Tack!
Jag handla inte så mycket dock, men de har god mat i storstan, fina restauranger.. ;-)
HaHa, jag o Andy var mest ute efter mat o kaffe under dagen.. HaHa, man kan inte tro att det är tredje parten som ska ha bebbe.. HaHa!
      

Fick iaf med mig terör hem, som det ska vara =)

O när jag blivit avsläppt på ica (var ju hungrig igen såklart.. Haha!) ringde Andreas, blev lax o potatis o romsås hos honom, riktigt gott, har lärt mig att inte vända så många gånger på laxen.. =)
Så himla mkt roligare det är att laga mat ihop med någon!

             

O Andreas dammsög upp saltet i vardagsrummet, för o se om matta o soffa blivit lite skonade från utskvätt rödvin.. njae.. jo.. lagom =)
                                                                                                              

Sånt som händer.. Nu kanske han kan ta tag i o köpa en ny..
Undrar om det blir med en DIVAN måntro?  ;-)


O förresten vet jag vad han ska göra imorrn.. HaHa!           

Kommentarer
Postat av: Snökalven

Snygga actionbilder på matlagningen! Jag ska inte fika med tanterna! Räcker med att de sitter här utanför huset varje dag när jag kommer hem.
SCHÄSLONG!

2007-07-30 @ 23:21:38
URL: http://snoqalf.blogg.se
Postat av: Empa

DIVAAAAAAAAAAN ;)
Vad kul ni verkar ha haft i Sthlm! Jag vill oxå åka dit och shoppa.. Jag har lite grejer att berätta som jag inte kan skriva här! jag slår en plinga sen.. pussss

2007-08-01 @ 09:24:38
Postat av: Maria

Du verkar haft det trevligt värre! Va kul att ta en tripp till Stockholm.
Hur är det med Wilson & knölen & haltheten?
Joppe & Daniel verkar haft kul dom med i Danmark:-)
Kram!

2007-08-01 @ 21:28:42
URL: http://vovve.info/maria/
Postat av: Emilie

Yo motherfucker :) Hur var bion sen? Läste i corren att det var myyyycket folk.. Jag var himla sugen, men dagarna är för korta nu för tiden verkar det som :(
Idag ses vi ju inte på ica.. attans!!!! Jag jobbar till 21.. drömtiden att sluta, tjohooo! Hehehe.. ses imörra.. pussssssssss på skinkan

2007-08-02 @ 13:40:07
URL: http://empaaa.blogg.se
Postat av: Snökalven

När kommer skolkatalogsinlägget?

2007-08-03 @ 16:09:02
URL: http://snoqalf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0