...jag hörde inte ett ord av vad du sjöng!

Det kom fram en tant till mig efter att jag sjungit i söndags:
-'Ååh, vad fint det var! Men.. jag hörde inte ett ord av vad du sjöng!'
HaHa, vad ska man säga.. Jag stammade nåt om att det var ju synd..
-'Det kommer ny hörapparat nästa vecka förstår du..'
Vi skratta båda två.. JaJa, hon gilla ju rösten iaf, HaHa! =)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

I fredags tog Lizan o jag med oss massa gott o satte oss på stångebrofältet utanför gessle-spelningen. Jag har inte mycket för han, men kul att se att folk hittar dit för att picknicka utanför! Försökte få Åsa att komma dit också, men det lyckades vi halvbra med..


När solen gick ner blev det himlans kallt, o vi gick vidare till Lorient där Lizans kusin Emil o hans band skulle spela. Det är Rydman Band som spelar på midsommar, mucke bra =)

                                              

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Efter sången i söndags åkte jag o Alec hem till Carro för att se efter hennes kissekatter, de blev jätteglada.. för att se Alec!! Mig brydde de sig inte om värst mycket.. De fick några godisar iaf =)

I Udden var det kalas för pappa, grillad kyckling, som fixades av grillmästare Andreas som fick kämpa rätt mycket med blåsten.. men det blev gott sen!



Jag o Alec kände oss slöa (eller alec hade glömt sina fotbollskläder.. ) o orka inte vara med på fotbollen, men kollade när de andra spela, det såg bra ut =)
Pappa fick presentkort på Ticnet, han blev väldigt glad.. o mamma med..  ;-)




------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Skulle åkt o hälsat på faster igår..  blev inget =(
Åt lunch på Steves med Alec, vi ringde Andreas lite för sent, som vanligt..
Avslutade dagen med hemmagjord pizza nere vid ån med Jonas o Wilson, o så film, trööött!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Är trött efter en heldag på jobbet, gick med Wilson till ekholmen imorse, han tyckte det var varmt.. Är lite orolig för han har en knöl på ena frambenet, känns stenhård.. Måste hålla koll på den..
Satte mig på balkongen när jag kom hem, jätteskönt! Ringde o prata lite med Tina, saknar tjejerna!
Imorrn kväll kommer Lottis hit! =)

Kommentarer
Postat av: Snökalven

Ovärd tant. Funderat på att börja med msn igen? Eller sitter du bara där och smyger ;-)

2007-07-17 @ 22:29:54
URL: http://snoqalf.blogg.se
Postat av: Gobo

tips på ett knasigt slam death metal band: Brodequin. nästan som dr. quinn hahaha!
vilken stor stjärt jag har :O
du får ta å skicka korten till mig
ses på jobbet
<3

2007-07-18 @ 06:53:52
URL: http://gobo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0