Värnamo - tur och retur...

Efter små små bekymmer med eniro o deras vägbeskrivning
(aldrig mera.. mm, denna gång menar jag allvar Elin ;-) )
så kom jag o Hanna fram till Värnamo: Dags för Tina & Lasses förlovningsfest!

image401
Vårt bästa par =)

På fredagskvällen var en massa folk inbjudna, så kul att träffa deras kompisar!

Lasse vaktade grillen, det var uppehåll som tur var..


                    

Eftersom det slutat spöregna tog vi en promenad till en liten fotbollsplan o spelade brännboll. Nästintill alla var med! Maria o Henning hade precis kommit, o de var hungriga.. stackarna.. svårt att hålla poängen o äta samtidigt..
Jag har lite svårt att ta lätt på såna dära grejer som bränboll, så det är klart det blev tävling på hög nivå, HaHa! Intog brännarposition, kul, så länge det var hyfsat ljust o jag kunde se bollen =)

Taktiksnack =)      


Flera som går in för det =)     


                    

Vilket lag som vann? HaHa, vems tror ni?    ;-)


Vi avslutade kvällen med lite Pictionary, Hanna o jag hade kommit på kändisar, filmer o maträtter.. Med blandat resultat, HaHa!

                    

Innan vi gick o la oss öppnade Tina o Lasse alla paket de fick!

Jag hade tejpat ordentligt..       


Två paket i ett!      

Galet kul kväll var det!                   

image423

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

På lördagen tog vi det lugnt, gick lite på stan, jag hitta både klänning o shorts ta mig tusan!
Åt pizza på europas varmaste pizzeria ;-)
o gick sen till ett litet torg o lyssnade på Tinas lillasyster som körade bakom V-mos stolthet =)

         

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Är så glad för att jag kunde låna mammas bil i helgen, så jag kunde åka hem söndagen istället för lördagen! Åkte imorse vid halv nio, gick snabbt hem.. är så knasig, älskar att köra bil =)
Det gick bra att sjunga på kusins dop i kyrkan idag också, hon var så duktig så! Hon som spelade piano till jobbade bara som vikarie över sommaren, pluggade till sångpedagog i Gbg annars, o liten som världen är så visste hon vem en av Tina o Lasses kompis var.. Kul =)

Fick ett mess om att spela gubbfotboll ikväll.. o kunde inte säga nej, så som jag tjatat tidigare.. =)
Tack vare, kanske, att jag inte var så laddad så blev det skoj, lagom med folk o fint väder, skönt o springa av sig helgens hamburgare, pizza o grejer =)

Har försökt få tag i Lizan också, längtar efter henne..!!
O så skulle jag vilja ha tag i Lisa också, HaHa, spännande uppdatering som väntar..
Ska helt appropå åka till Stockholm med Carro o Andy imorrn, räknar med en riktigt kul dag, o biltur, HaHa!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Helgens gladaste:                   Maria - att det kan vara så kul att putta på en bil ;-)
Helgens miss:                         Eniro
Helgens läskigaste:               Hämta nyckeln i källaren
Helgens godaste:                    Blåbär i filen =)
Helgens mysigaste:               'Hur vi blev ihop..'
Helgens 'hade-velat-se':        Lasse på vespan, HaHaHaHaHa!

Kommentarer
Postat av: Snökalven

Fullt upp igen verkar det som. Får ta tacos snart. Var för länge sen!

2007-07-29 @ 23:51:55
URL: http://snoqalf.blogg.se
Postat av: Lizan

Hej gumman!
Verkar som du haft en trevlig helg!
Såg att du ringt igår,,, jag längtar efter dej oxå!
Ringer dej senare
PUSSSSSSSSSS

2007-07-30 @ 11:54:40
Postat av: Cattis

Var är henning..har hört så gott om denna henning, något bildbevis? Ni verka haft jättekul i Värnamo..o vilket sött värdpar ;)
Vi ses snart..myyyys, morfar o ja längtar

2007-07-30 @ 12:36:09
Postat av: Emilie

Vad mysigt ni verkar ha haft det!!! Hoppas du och Carro har haft en bra dag i sthlm.. ni hade ju tur med vädret om det var så fint där uppe som här :P Vi ses imorgon på ICA-.pöss

2007-07-30 @ 20:14:06
URL: http://empaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0