Bröllop och fest och en megavarm lägenhet..

Börjar med det jobbigaste, tror att jag nästan avlider i den här lägenheten, haha, SÅÅ varmt! Är redo för duschen utan att ha rört en fena.. Blir till o fixa hit fläkten, så jag överlever sommaren..

Igår sjöng Elin o jag på bröllop, gick jättebra! Är så tryggt att sjunga med henne, grym! =) Det är kul med oss, för utan för mycket övning så går det alltid bättre.. O blir det lite ändringar mitt i live-framförandet så ordnar det sig alltid, den andre bara hänger på.. på nåt konstigt sätt! Hanna o Marie har lärt mig lite om vad "kontakt på scenen" innebär, så jag titta till och med på Elin ibland, HaHa! Lättare att se glad ut då =)
Brudparet var så fina, riktigt sagolik klänning! Blev lite förvirrad ibland bara, för brudens tvillingsyster var tärna, o mina ögon gick nog fram o tillbaka många gånger.. HaHa! Kickis var där, hade jättefin klänning hon med =)

Vi sjöng i fredags också förresten, på AT:s avslutning, fast då var det jag, Hanna, Marie och Erik. Gick också bra, trots stress o glömda noter.. (löstes genom att jag, ca tjugo minuter innan starten, fick springa till först bokia o sen akademibokhandeln för att köpa en ny sångbok.. jisses, blev dyrt.. men jag hade ändå planer på att köpa den..)

Lördagskvällen startade på storans uteservering, drack en öl med trevligt sällskap av killarna o av jobbarkompis Monika, kul tjej!


Tog en väldigt spontan cykeltur hem till Malin o Ola för att gratta henne till lärarexamen, drack lite bål, o gick sen vidare för att möta Empa o fest hos Martina! Empa lika glad som vanligt! Dörrvakts-Pecka var med också!


Kvällen fortsatte i bästa anda, Martina bodde jättefint! Trots klagande
grannar blev jag jätteavis på deras balkong! Stor! Madde o Kasha var där, o lite annat folk..



Gick in på Blue Heaven, fick starta dansgolvet, men det gick lite trögt.. O kvällen blev lite trög, haha, jag visste att det snart var dags att gå upp o jobba.. så cykla hem, låg ett tag o skrattade åt min filminspelning på en icke-vetande Empa!! Det var skoj, får se om jag ska spara det för framtida bruk =)

Oj glömde, på vägen in till stan (jag var lika bra på att skjutsa som vanligt..) träffa vi Tage också, kul kille!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nu blir det öland för hela slanten, varit o hämtat bilen i udden, världens snällaste föräldrar =)
Fick skjuts ut av Världens Bästa Lizan, hon är ju bara grym.. ja menar:

¤ Kan köra bil, prata i mobilen, tuta, samtidigt som hon vinkar... (är man kvinna så är man..)
¤ Skrattar åt alla mina skämt (i stort sett redan innan själva poängen släpps dessutom..)


Kommentarer
Postat av: Maria

Vilken trevlig kväll du verkar haft.
Nu har en helt slukörd Rocky kommit hem. Skulle gosa med honom en stund igår men det gick mindre bra. Rocky morrade & gick & la sig igen. Inte poppis att matte kom & väkte honom.
Idag är det lika varmt som igår. Var & badade i kungsbacka, sååå skönt i vattnet.
Killarna verkar haft en trevlig helg iallafall. Hörde att du pratat med en onykter Daniel;-)
Kram!

2007-06-11 @ 10:11:10
URL: http://vovve.info/maria/
Postat av: Emilie

Hahaha, ja längtar verkligen efter den där lilla film snutten, mycket intressant :) Hoppas resan till öland gick bra.. ni ligger säkert o solar vid nån strand där nu era fuskisar.. själv ska ja jobba! tjohoo.. haha! Vi hörs när du kommer hem.. ha det bra.. puss&kram

2007-06-12 @ 10:36:51
URL: http://empaaa.blogg.se
Postat av: Fia

Det ryktas om en film från era helgen...hmmmm skulle vara intressant att få se :-)

2007-06-13 @ 21:32:26
Postat av: Empa

STÖRANDE med ditt förråd... men så jävla kul att dom fick hålla på så länge för ingenting, haha!
NU är det dax att du bloggar... Bilder från öland tack ;) Ha en bra dag...hälsa bästa wilson me en puss! kraaaaaaaaaaaaaam

2007-06-17 @ 12:28:03
URL: http://empaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0