Gråt, och skratt...

Såg på Uppdrag granskning förut, om Bobby, man vill bara gråta.. =(
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Har jobbat idag:
Jag & Elin i förbutiken
Carro & Empa i kassan
Fia i deli
= Börjar bli ordning på bygget igen =)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
På lördag ska jag låna mammas bil, igen, o åka ner till Elins stuga i Loftahammar (med andra ord, Loftahammar slipper mig inte denna midsommar heller..helt iaf =) )

Elin är ta mig tusan bäst.. bara sådär liksom.. =)


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Midsommarafton blir hemma hos Lizan:
mycke folk
mycke olika åldrar
mycke mat
mycke bra musik
= mycke rolig kväll!!!!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Fick höra att det var fotboll imorrn, tusan, hade vart skoj o va med på..
Nu ska jag lägga mig, är i udden, nice.. =)

Kommentarer
Postat av: Gobo

Ingen fotboll idag! Den är på söndag 183o!

2007-06-20 @ 13:59:55
URL: http://gobo.blogg.se/
Postat av: emilie

Helt rätt, nu börjar gänget blir samlat igen! Men carro sviker ju snart eftersom hon ska ha föda o ha sig, haha! Näråå.. men med er kan man klara av denna sommaren ganska bra iaf ;)
Jobba lugnt i förbutiken ikväll.. Tack för slickningen av frimärket, hehe!
puss&kram

2007-06-20 @ 16:16:43
URL: http://empaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0