Kvart över fyra - åtta...

Det var stopp- och starttiderna för gårdagen och idag, för lite sovtid, jag vet...
Som tur var så var det iaf bara trötthet jag kände när jag vakna, mådde annars TippTopp =)

Ica-fest ja, blev väl ungefär som en vanlig ica-fest. Mina "bästa" var där, och det var för deras skull jag var där, så det var skoj!


Jag jobbade först till kvart i sex, väntade på Lottis som sluta en kvart senare, o sen gick vi till Sofie för lite förfest. Där var det fart allaredan, Empa och Sofie laddade på balkongen =)
Sen kom Carro också, tur för henne, haha!



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Gick till ica, småprata lite med folk, började bli hungrig.. Det fanns hur mycket taco som helst, o jag blev mätt på en omgång.. Ovanligt, brukar klara två iaf! Det fanns mycket platser utepå altanen, men det blåste ju sådant, så jag stannade vid borden inomhus.








--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sen blev klockan mera..



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

O sen blev det taxi in till stan för att möta killen och gå hem med cykeln..



Man kan ha väldigt kul i en taxi, om man bara vill.. 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Det var en kul kväll..



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Världens bästa Digg var i toppform! Skämten och korten blir lite interna och svåra att förklara, men roligast var när vi skulle ställa upp kameran på handfatet och fota oss.. blev en liten felberäkning av hur mycket av oss som var med i rutan =)


image229

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Söndagen gick, mot alla odds, väldigt bra, killen ringde och väckte mig kvart över åtta (tur, tack..) och då cykla jag till ica, skönt med frisk luft =)
Jobba till ett, cykla hem med killen som kommit till ica för att köpa färs (!!). Hade tänkt cykla förbi och snacka lite skit med Carro, men tiden rann iväg och jag hade bestämt träff med Elin för mat, så det var synd..
Träffa Elin nere vid stångån, satt på filt och åt kyckling och potatissallad, mysigt! När jag efter ett tag orkade resa mig upp, haha, fick jag syn på världens minsta lilla vovve som kom skuttande! Det var kusin Amandas Daisy som blev vallad av matte, såå liten vovve, SÖT! Hon tog glatt för sig av potatissalladen som låg kvar på min tallrik, gott =) 

Killarna kom förbi lite snabbt också, innan de skulle iväg på bio. Jag och Elin cykla vidare hem till Hanna och Marie för sångövning inför bröllop och avslutning
. Erik kom också. Gick jättebra, så kul att sjunga med dom allihopa!!

Nu blir det hårdpluggning resten av veckan.. Ser verkligen fram emot Öland nästa vecka =)

Kommentarer
Postat av: Gobo

Orkade ju knappt gå upp själv vid o8oo men vad gör man inte h:P Många många många bilder blire :) Vad ska tjejjen göra idag då?

2007-06-04 @ 08:09:14
URL: http://gobo.blogg.se/
Postat av: Maria,Nikki o Laphroaig

Vilken bild du fått till! Hundens blick är obetalbar!!! Det värsta är att Nikki ser precis lika galen ut när hon äter något gott. Hade hon spärrat upp ögonen någon millimeter till så hade dom nog ploppat ut;)
Stora kramar från hela gänget

2007-06-04 @ 11:25:46
URL: http://hem.passagen.se/maria.nikki/
Postat av: Maria

Ha,ha! Du tar det aldrig lugnt va? Du verkar alltid göra nånting, är du aldrig hemma helt själv & bara tar det lugnt? Tänk på att det är viktigt att få lite tid för sig själv också, bara ro om sig själv lite.
Kram!

2007-06-04 @ 19:06:55
URL: http://vovve.info/maria/
Postat av: jenny

haha! härliga bilder! kul att man kan se lite vad ni har för er på jobbet nuförtiden. min favorit är den på dig & carro, så himla välplanerat och genomtänkt! man kan inte annat än att bli imponerad :)

2007-06-04 @ 22:35:15
URL: http://www.stitchinjenny.blogspot.com/
Postat av: Snökalven

Ser ju att ha varit rätt så ruuuuli.

2007-06-04 @ 22:58:50
URL: http://snoqalf.blogg.se
Postat av: Fia

Finner inga ord.....

2007-06-04 @ 23:02:01
Postat av: EMPAAAAAAAA

FAAN va roliga bilder.. Du får ta o komma in på msn o skicka mig dom NU! ;) Ja kan ju inte skriva ett inlägg på min blogg utan bilderna lixom.. Mina vart inte så roliga... hehe! Men jag hade verkligen skitkul i lördags.. lyckad kväll!
Idag har vi varit på smultronstället o käkat glass.. ASGOTT! det kommer upp en bild på min stora mumsiga glass sen me... Hoppas allt e braaaaa! puss min sköna

2007-06-05 @ 17:46:16
URL: http://empaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0