Ont i magen...

Sitter här med ont i magen.. Lizan har precis åkt hem.. Behöver jag säga nåt mer..? O ikväll har vi ändå kollat film, o då brukar man kanske inte hinna prata så mycket.. =)



Vad hon pysslar med här? HaHa, på reklamen innan filmen börjar visar de Mr Bean, o vi skrattar lite åt honom, o vips kommer jag på det.. (Fattar inte hur jag kan ha glömt att berätta detta för henne.. Ett mysterium..) att jag skulle visa henne en greja på nätet.. Såå himla skoj!
Tänka sig att det fnns en kille i Linköping som har lite för mycket fritid o dessutom har precis samma humor som oss =)

Ett härligt kort från igår, världens galnaste Carro äter glass:

Detta var innan hon locka till sig alla änder o måsar genom att bjuda på våffla..
O alltså, ja måste säga, att trots att du har svårt att HÅLLA SNATTRAN i bilen så är det jäkelens så kul att åka bil med dig ;-)

O så Lisa-tjejen från igår, skoj fest!


Fick mess av Empa nyss, de var framme i Mallorca nu.. Skönt att de landat o allt var bra!
Imorrn blir de jobb, sen illfart till Udden o gubbfotboll, skoj!

Nu: Soooov dags...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0