Sommarlov =)

Varmt i lägenheten, o yes, jag som vanligtvis är ganska frusen kommer nog inte ha några bekymmer med att hålla vämen här.. Får se hur länge jag tycker att det är positivt..

Första dagen på sommarlovet idag =)
Ska iväg o sjunga med Hanna, Marie o Erik på arbetsterapeutavslutning senare, börjar bli tradition, iaf för mig o Hanna, tredje gången nu, det är kul att de frågar! O så känns det som man själv får ett litet avslut på terminen, perfekt!

Gårdagen var proppad, först skrev jag äntligen tentan fem timmar på morgonen. Så skönt att det är över nu, förstår nog inte riktigt att jag får packa undan all litteratur nu.. Förhoppningsvis, ett par veckor iaf.. tills man ser om man klara det, känns som fifty fifty.. Hade kanske pluggat lite för lite..

Sen cykla jag till ica, kändes inge skoj, men sen när jag kom dit blev det lajbans, Carro o Sofie jobba! Allt går lättare när man får skämta lite med dom tossorna =)
O Lisa inne i förbutiken, ja, lyx hade jag!

Cykel hem, fixa lite, sen ner på stan, mötte klasskompisarma utanför restaurangen där de ätit, Maria o Hanna såg mätta o nöjda ut =)


Var en sväng hos Jeanette, kul att umgås lite med klassen på andra ställen än i skolan.. men synd att inte så många kunde vara med.. O jag var inte laddad för nån utgång, så Kickis o jag gick in till stan, hon fick i sig lite mat, o sen blev det en öl på torget. Massa folk, kul!  Träffade Jonas, gamla klasskompisen, kul! Spännande att flytta till Motala.. HaHa!



Nej, ja är inte redo..   (HaHa!!)
 

Kommentarer
Postat av: Emilie

SKÖÖÖÖÖNT gumman! Det är du värd efter allt slit :) Hade ni trevligt igår då??
jag ger upp angående dagen innan midsommar, haha! Men jag kan iofs fråga dig om du skulle vilja stanna 2 h i kassan till 21.. du slutade 19 va? Man kan ju alltid fråfa lixom ;) Då kommer vi iväg lite tidigare om det nu blir så...
Ha en mysig kväll i värmen! pussssssssssssss

2007-06-08 @ 20:56:29
URL: http://empaaa.blogg.se
Postat av: Gobo

Dä va fiiiint vääääädäääääääääääär! :D

2007-06-08 @ 21:30:01
URL: http://gobo.blogg.se/
Postat av: CAttis

Hej, hej, hej...
Solen lyser och himmeln är blå, blå , blå..
snart får ja fint besök på min lilla ö...välkomna...
pst..tänkte om ni ville köpa en flaska vitt eller två om vi ska ha mysiga stunder framför solnedgången ;)

2007-06-09 @ 11:30:19
Postat av: Maria

Härligt att tentan är klar. Hur gick det för dig? Gick det bra?
Killarna verkar ha det trevligt;-) Roliga dom är! Doggsen hade tydligen gruffat på varandra lite, inget som har förändrats där inte.
Nu börjar man sakna Rocky riktigt mycket men samtidigt är det skönt att koppla av från hunderiet i några dagar.
Kram!

2007-06-09 @ 13:29:42
URL: http://vovve.info/maria/
Postat av: Cattis

bad news...det ska bli sämre väder tisdag/onsdag...så skynda er hit imorrn..så ni kan sola o bada o kanske dricka pinacolada :)
Är det tråkigt väder på tisdag, kanske vi kan åka till borgholm o sightseeinga...
puss o hej

2007-06-10 @ 15:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0