Utflyttningsmingel...

Gick världens härligaste morgonpromenad med Wilson idag! Halv sju var vi uppe, gick längs med ån, Wilson var samarbetsvillig och letade gärna godis i träden (ok, jag behövde inte truga så mycket..) o det var väldigt lite folk som vaknat, perfekt! Vi var ute nästan en timme o jag har stora planer på att göra om det imorrn igen!

Jag och Hanna var på möte imorse, planera inför inflyttningsdagen i höst. Det blev bestämt att vi ska vara konferencierer på kvällsminglet, skoj! Hoppas många anmäler sig till att spexa lite =)

Sen tog vi cyklarna till tannefors, köpte lyx- frukost, hämtade wilson, sen hem till Hanna där Tina väntade. Riktig god frukost som vi åt på balkongen: jordgubbar, banan och yoghurt! Så borde man börja dagen lite oftare. Det kommer bli såna frukostar varenda dag nästa vecka bestämde vi! O vad det är kul att prata om semester, så man blir på bra humör! Vi har beställt fint väder också..

Cyklade hem med en flåsande Wilson efter, satte mig på balkongen o plugga.. Det var varmt.. Skönt! Är så less på åtgärdsplaneringar nu, kommer plocka sönder min innan jag ens hunnit skriva den på torsdag..

Pratade med Carro i telefonen ett bra tag, skoj! Försökte förklara ett skämt om ananas som jag o Lizan kan skratta massa åt, men vet inte om det gick fram riktigt, haha! I sommar ska vi göra en liten roadtrip, jag, Carro o Anna. Spännande, o jag tänker ta tid på hur många minuter/timmar det sammanlagt blir barnsnack, kommer även sätta upp gränser för när jag ska avbryta/bli arg/fly fältet, Haha, skoja Carro, jag tycker det är mysigt!

Killen hade fått inbjudan till 25års fest i sommar, den skulle vara i tre dagar.. så jag tog mig en funderare o la fram mitt bearbetade förslag till Lizan:
Vi får helt enkelt ha 50 års fest som varar i sex dagar =)

På eftermiddagen var det dags för utflyttningsmingel på birgitta, på innergården. Perfekt väder, o de hade fixat god plockmat, lyxigt, för andra gången idag =)
Lärarlaget hade skrivit ihop två sånger, duktiga, tonartshöjning o allt =)


image235




Trevlig kväll, lagom =)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Var ute på kvällsprommis med killarna förut, Wilson ligger halvdöd i hallen, nöjd med livet =)
Han tycker att det varit för varmt idag, stackarn, det är bara början på sommaren..

Om man tittar ut i hallen ser det ut som att det bor kanske.. iaf fyra pers i den här lägenheten, sååå mycket skor.. Jag gillar skor, haha, o jag gillar skopunkten =)
Måste springa ut o räkna..
HiHi. tolv par..

Kommentarer
Postat av: Gobo

Vi går på stan å köper massa skor någon dag vettja :D Mina händer luktar fortfarande lök iiiiiiiiiiiih!

2007-06-06 @ 06:35:27
URL: http://gobo.blogg.se/
Postat av: Cattis

Klart ja beställer fint väder...det är solsken och klarblå himmel nu sedan tre dagar tillbaka..hoppas det håller i sej bara :)Annars gör vi nybeställning..
Trevlig nationaldag, Hej hopp

2007-06-06 @ 09:55:36
Postat av: Lizan

Hahaha, vaddå, jag tyckte att ananasskämtet var solklart!!!!
Har du varit på vårdcentralen än förresten? Tycker faktiskt att du ska ta de där symptomen på galenskap på största allvar,, hahahaha

2007-06-06 @ 21:45:54
Postat av: Emilie

Mohaha! Men du har vart JÄTTEduktigt som skrivit tenta o jobbat idag ju.. Du är verkligen värd en ÖL, eller va faan flera.. drick och ha kul! Om du skulle råka somna.. kom ihåg att vi tar igen det på lördag sen igen ;)
Ha det så kul nu o sov så gott sen! pussis

2007-06-07 @ 20:09:23
URL: http://empaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0