Utnyttja tillfället...

Igår kväll var jag o Cattis hemma hos Carro, satt på deras altan, grillade och planerade för sommarens kräftskiva, o så ska vi hitta på nåt galet på tisdag också =)
Carros vovve Peppi var hemma också, hade med mig ett grisöra till honom, HaHa, roligt att se skillnaden mot när Wilson får ett sånt, han slukar det direkt.. Peppi tuggade lite granna o sprang sen iväg för o gömma det.. ??!! Tydligen glömmer han sen bort var han gömt det sa Carro.. HaHa, vilken miss!  
Hade lånat mammas bil, så nu har jag den härinne i stan, o tänkte att de vore smart att utnyttja det.. Det hela slutar med att jag o Carro ska åka till smultronstället! Det är även den hetaste planen för tisdagsträffen med Carro o Cattis, men men.. kan man äta för mycket glass?

Ikväll är det fest hos Lisa!
Ska till henne lite innan, o fixa med plockmaten.
Det kommer bli en kul kväll! Jenny ska dit minsann, o Lottis, o Elin!

Nu ska jag ge mig neråt stan o systemet, sitter hos killen o lånar datorn, han är sjuk så jag var på ica o handla diverse nödvändigheter: C-vitamin, Honung & Vaniljglass. FINT!

Kommentarer
Postat av: Reza


Vänskap!
Vänskap är som blommor,Den växer med tiden,
Och kan slå utt i något mycket vackert,
Om man inte tar hand om den ,sköter om den och ger den uppmärksamhet kommer den att växa sig vild och bort.
Vänner är mycket specialla,precis som den vackraste blomman är.
Jag vill att hon ska veta hur speciell hon är för mig,idag och varje dag i mitt liv,och mitt hjärta.
jag älskar henne med hella själen.

2007-06-29 @ 12:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0