Äter jag för lite?

Kom hem från Korpvallen precis.. Inte lika kul match ikväll som det var förra veckan..



Det var inte så muntert efteråt..

Det var nån som höll ett löfte iaf..



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

NU är det bestämt att jag flyttar till nya lägenheten i helgen, äntligen! Trött på madrassen, trött på att inte ha de skorna jag vill ha på rätt ställe, trött på att det ekar när jag pratar, trött på mig själv för att jag inte tar tag i saker.. men nu så..

En tjej på praktiken pratade idag om att hon börjat skriva upp allt hon äter varje dag, hon hade fått sig en funderare på hur hennes vanor ser ut.. Jag tror att det där skulle vara en bra grej för mig! Vet med mig att jag lätt tar till en macka här och en macka där när jag är hungrig, inget vidare. Äter nog egentligen för lite.. Och så är inte min praktikplats det ultimata stället att försöka vara nyttig på, mycket fikande och små-kaffe-drickande..
Får börja med det där imorrn.. kanske..

Känns konstigt nu när allt stannar upp i LiHtösen efter konserten.. Luften har gått ur mig, men har iaf mailat ansvarige om båtsjungningen nästa torsdag, hoppas vi får till folk som kan motivera sig till att sjunga! Om inte annat är det ju så bra att Elin är tillbaka på onsdag (YES!!) så jag kan säkert värva henne, haha, skoja, hon kan få vila fram till början av juni, sen ska hon få arbeta!! =)
O så är LiHtösen anmälda till KALASmottagningen i höst också, det gäller att vara ute i tid =)

Kommentarer
Postat av: Annie

Tjo tjejen! Ja jägarns vad bra vi var och vilka snygga kort du har tagit :) Hur känner du Elin Adolfsson förresten? Det var verkligen jättekul att träffa henne! Du var skitbra konferencier tillsammans med Jossan!Ni var sååå söta! :)
Stora 90-talskramar

2007-05-14 @ 21:09:10
URL: http://klanto.blogspot.com
Postat av: Gobo

Jag gav väl inget löfte eller? ;)

2007-05-14 @ 22:30:14
URL: http://gobo.blogg.se
Postat av: Pepparn ;)

Haha.. Synd att du inte kunde hänga med, en jag förstår att du vill vara hemma me världens mysigaste hund o gosa oxå ;)
Hoppas du mår bra snuttan!
Jag e ledig idag.. ska bara SLAPPA! hihi..
Puss o hej från en glad tjej! "empa"

2007-05-15 @ 08:52:50
Postat av: Cattis

Hej, hej, hej!!

ojdå, du har gått o blivit stjärna i Linkan...trevligt..jag vill se dej uppträda också =) Blir kanske en provatkonsert för mej o morfar i juni? låter toppen!

har match på onsdag, hoppas på 3 pinnar ;)

2007-05-15 @ 09:54:57
Postat av: Maria

Var ska du flytta någonstans? Blir det centralt i Linköping?
Japp, mackor är väl inte det bästa man kan äta. Bestämde mig för ett par år sedan att helt utesluta mackor ur mitt liv;-) Nu tar jag lite fil med musli till kvällsmat & frukost istället. Har man inga mackor hemma så blir det genast svårare att ta en när suget slår till. Men visst slinker det ner en macka eller två när man är & hälsar på någon. Ett tips: Ta en knäckemacka istället, mycket nyttigare men kanske inte lika gott...
Hoppas att få se en bild eller två på lillkillen Wilson.
Kram!

2007-05-15 @ 12:19:17
URL: http://vovve.info/maria/
Postat av: andreas

vilket driv. ser ju nästan professionellt ut, tyvärr säger ju resultatet något annat=)

2007-05-15 @ 13:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0