Blöta hundar, vin och utmaning...

Ligger en trött hund i hallen, skönt när han är nöjd! Wilson var busig i skogen, mattes fel.. Han hade skoj ihop med Froj, som vanligt, o Nikki fanns i närheten av godiset, som vanligt, haha! Vovvarna hade inge problem att hitta samma vattenpöl som jag hört det ryktas om att de blötte ner sig i häromveckan.. Tur att Hasse följde med, lite lättare med tre hundar då! Han hade bra idé om vilken dator som kan passa mig också, perfekt!



Var är korvbitarna?

Prata med Lisan precis, ikväll ska vi dränka våra sorger, tar hjälp av lite vin =)
Ska köra över madrassen till andra sidan ån, så kan hon låna den, o ingen behöver fundera på hur man ska ta sig hem efter fyra flaskor vitt, haha!
Blir alltså min första natt på Åker, spännande! Blir intressant att se hur lyhört det faktiskt är, en lördagkväll borde det vara lite liv iaf..

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
En liten utmaning: Vilken av följande punkter om mig är falsk?

1. Det högsta jag vunnit på en trisslott är 75 kronor
2. Jag har aldrig haft en fästing
3. Jag tog mitt körkort genom att klara första teoriprovet och första uppkörningen
4.
När jag var liten var jag livrädd för hundar
5.
Jag har sjungit tillsammans med Magnus Bäcklund
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kommentarer
Postat av: Gobo

6. Du har inte druckit så mycket Minttu att du har däckat?

2007-05-19 @ 18:39:28
URL: http://gobo.blogg.se
Postat av: Snökalven

Tror på ett.

2007-05-19 @ 18:42:41
URL: http://snoqalf.blogg.se
Postat av: Tobbe

tror på gobo:s =)
gissar på att du var rädd för hundar bara för att det låter så otroligt =)

2007-05-19 @ 18:44:27
Postat av: Andreas

tror du har för mycket fritid

2007-05-19 @ 20:14:48
Postat av: Cattis

hej tjejen,
kul att det närmar sig juni...hoppas ni får fint väder bara :)
Allt är bra på Öland, har vunnit första matchen nu 5-4...wow =) jävligt skönt..

2007-05-20 @ 18:03:45
Postat av: elin

vännen! det var så kul att träffa dig igen.. ses snart!

2007-05-20 @ 18:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0