Funderar...

Har lagt om planerna att börja anteckna vad jag äter, för idag blev inte som jag hade tänkt mig imorse.. Har nästan inget att äta kvar här, så två tekakor med smör på, och ett glas mjölk var vad som fick hålla mig vid liv första timmarna. Och fint väder gjorde att vår "kommunikations-aktivitet" ändrades till "äta-glass-aktivitet" istället, jag försökte hålla mig, men det var svårt.. Åt en 88:an, var jättelänge sen sist, var god..

Cykla bort till nya lägenheten förut, plocka lite med alla grejer, det är en del som ska upp ur kartongerna.. Jag är jätteglad för lägenheten, verkligen, men det känns ändå lite knas.. Det är första lägenheten där jag verkligen bor helt själv, ska bli skönt, men ändå inte.. Funderar lite till och återkommer..
O medans man funderar finns saker att underhålla sig själv med..



Ser ut som om jag håller på att deppa ihop totalt på de här korten, men som ni kan se på det sista, så kan man ana en liten dragning uppåt i ena mungipan, det tar sig =)


Dagens "dags-att-acceptera":          Livet är inte rättvist alla gånger
Morgondagens återkomling:            Elin!!!!!

Kommentarer
Postat av: Gobo

Dagens sötaste: Tjejj hihi, och två stycken som inte nämns vid namn!

2007-05-15 @ 21:46:40
URL: http://gobo.blogg.se
Postat av: Maria

Va fin du var i håret. Ibland måste man låta lockarna få vara precis så lockiga dom vill vara:-) Funderar på om jag inte ska lägga undan plattången ett par dagar. Men inte är du ledsen va? Måste bara fråga...
Massor med kramar!

2007-05-16 @ 14:27:47
URL: http://vovve.info/maria/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0