Grillning i regnet...

Igår kväll hade vi avslutning med styrelsen för LiHtösen. Åkte med Karin ut till Ljungsbro, May bodde jättefint! Synd att det inte var finare väder, men grillen stod under tak, så det löste sig. Jag o Jossan valde att grilla våra karrér lite för länge, eller så prata vi för mycket o glömde bort dem.. =)   Knaprigt, o hmm.. gott.

Hade sista mötet, prata om sura tanter o drack lite vin, mysig kväll!
På vägen hem latcha jag till det lite med roliga historier.. till nästa gång ska jag öva lite innan, kände att jag förstörde poängen ibland, haha!




Inbjudna till 100års fest!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nu ska jag till stan o luncha med Empa! O så blir det shopping efter det, svårt att hålla i pengarna..


Kommentarer
Postat av: Lizan

Hahaha jag e inte förvånad att dina skämt gick åt skogen,,, har tycklandsresan färskt i minnet =). hahahaha jo lite träning o eftertänksamhet skulle nog göra susen,,,, men jag tror på dej gumman! hehe

2007-05-22 @ 20:47:47
Postat av: tina

hej hopp!!
har updaterat mig lite om din vardag....men nu när man ses i skolan så blir de ju lättare......kommer sakna häng så mkt nästa termin...men ja kommer o hälsar på på helgerna.......o tjatar till mig en kesobulle eller två= )......krams

2007-05-22 @ 21:48:07
Postat av: Gobo

Haha kewligt att May ser så rädd ut vid grillen :)
Köpte u något fint till mig oxå på stan?

2007-05-22 @ 21:55:20
URL: http://gobo.blogg.se
Postat av: Emilie

Vi shoppa ju massor! Skitkul!!! Nu har vi våra outfitar till tacofesten ;) Ses ikväll! Här ska der drickas ÖL! mohaha...puss

2007-05-23 @ 18:38:53
Postat av: Annie

Ååååh grillningen hos May var typ det mysigaste med styrelsen...;) Saknar lite..!

2007-05-24 @ 14:55:26
URL: http://klanto.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0