Jag hör igen =)

Propparna är äntligen borta, fem minuter på vårdcentralen så löste sig allt.. Hoppas nu att jag kan ta i lite mera på kören på onsdag, har vart dålig på det, har inte hört mig själv och då varit livrädd för att jag sjunger falskt.. Jodå, jag kan sjunga falskt, fråga dom som har sett/hört på videon från pappas 50års fest.. jisses!!
På kören har jag t o m frågat de som står bredvid hur det låter, haha! Bra laddning inför konserten: "Kan någon be angelica att bara mima så att inte hela konserten förstörs?"

Brorsornas korplag, MÅS, vann premiärmatchen ikväll! 2-1, kul match, men de såg lite trötta ut =)
Spännande med korp tycker jag, många kör på som om det gällde livet, fick se både kapande, spottande och knuffande.. Spännande! O det är kul att se domarna också, gamla hmm.. äldre män, som inte ser hälften av vad som händer i matchen.. MÅS var duktiga iaf, ska bli skoj att följa säsongen!
Bara en liten miss, det var någon som hade lovat ett mål..??!! 
Hmm =)

Tror att det är en MÅS- hemsida av nåt slag på g, bra, så killen kan redovisa lite statistik.. HaHa!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Det är bestämt att LiHtösen ska sjunga i tv på fredag nu också! Spännande, hoppas att många är intresserade så att vi får ihop ett bra gäng!

Är väldigt trött nu, förstår att många är avundssjuka på min tillfälliga säng:

Imorrn kommer Wilson!! O så fyller storebror år, tårta!!


Kommentarer
Postat av: Maria

Usch så synd jag tycker om dig som inte får träffa din hund varje dag. Vet hur jag funkar själv, utan Rocky i en hel dag= Sakna så det gör ont... Du får se till att du får ha honom oftare så du slipper sakna honom.
Kram!

2007-05-07 @ 21:10:34
URL: http://vovve.info/maria/
Postat av: Andreas

Jaja=) ska inte lova saker mer... eller jo, nästa match så=)

2007-05-07 @ 22:10:44
Postat av: Snökalven

Nej, så falskt som det lät där vet jag inte ens om jag skulle klara av att sjunga.

Sängen ser ju faktiskt skön ut!

Tack för bilderna! Det var ruuuuuuli!

2007-05-07 @ 23:10:49
URL: http://snoqalf.blogg.se
Postat av: Den Livsfarlige

Jag måste säga att jag skulle skatta mig som en lyckans ost om jag hade en sådan fin sängplats som du har!!!
Har hört rykten om att korpen-fotboll skall vara mer farligt än karate och ryktena verkar stämma när man ser den andra bilden från vänster ;)

Ha det bra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2007-05-07 @ 23:40:55
URL: http://nackskott.kollektiv124.se/
Postat av: Andreas

den där 50års videon, är det något man kan låna? =)

2007-05-08 @ 22:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0