Jag kan cykla fort...

...när det drar ihop sig till regn! Cykelturen hem från praktiken gick jisses så snabbt.. o så hann jag precis innanför dörren innan regnet börja ösa ner.. O nu skiner solen igen, knasigt..

Var med i en musikgrupp på förmiddagen idag, roligt, men hängde inte med i texterna på de låtar som arbetstagarna valde.. Jag fick lala lala lite, skönt att allt inte behöver vara perfekt jämt =)

För en timme sen kom Wilson hit! Äntligen! Världens gosigaste hund, tror minsann att han saknat sin matte lite granna iaf =)   Jonas hade varit duktig husse och fixat fästinghalsband, hoppas det hjälper bättre än förra året, tror jag plocka en sju-åtta stycken..


Snart dags att fixa killens födelsedagspresent, bättre sent än aldrig, tror han kommer bli gla! Måste ringa lill-killen och se om han vill följa med mig och wilson när vi fixar det..

Kommentarer
Postat av: Snökalven

Hjälp! Vilket monster på mittenbilden!

2007-05-08 @ 17:25:47
URL: http://snoqalf.blogg.se
Postat av: Emilie

Guuuuuuuuud vad söt Wilson är! Snacka om att han o jag ska gosa gärnet imorgon ;) Kom ihåg att lämna nyckeln och det där.. Ja kommer o hämtar honom runt halv 11.. SOV GOTT! pusssss

2007-05-08 @ 22:27:20
Postat av: Catz

Hej gums..
va fin wilson o du va på sista kortet...
om ja o herr stork flyttar till v-vik framöver kanske vi skaffar hund, ja vill ha en sennenhund.... =)

Tänkte göra reklam för ännu en sida crazycatzundE.pixbox.se

2007-05-09 @ 08:55:01
Postat av: Gobo

Så fick man fixa det själv ändå sen :P

2007-05-09 @ 18:34:39
URL: http://gobo.blogg.se
Postat av: Maria

Alltid lika kul att läsa din blogg! Wilson är lika ståtlig som Rocky, fina killar har vi:-) Hoppas att allt löser sig för dig med din faster & allt, fanken va tråkigt när det blir sådär.
Trötta var vi allt, lite rödflammiga & svettiga... Så som det ska va:-)
Kram!

2007-05-09 @ 19:58:14
URL: http://vovve.info/maria/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0