Konstig promenad och en närgången pippi..

Äntligen kom Wilson hit! Hann gå ca tre minuter så hitta jag en liten fästing på halsen, ca tre cm från färstinghalsbandet.. bra.. hmm..
Åt lunch med Jonas, satt i mitt fina vardagsrum, fick använda två banankartonger som bord, jag satt på golvet, sen åkte vi ut till övningsområdet, gick på promenad, kul, konstigt, fint väder =)


image112



Åkte en sväng för att visa nya lägenheten, hade fått min första post, flyttkorten, sen gick jag och Wilson till stor-killen, promenaddags, igen.
När vi var på väg hem till mig så ringde vi pappa för o kolla om vi kanske fick låna bilen imorrn, för o handla o köpa dator till mig (!!) o då var han på väg till tannefors slussar för o köpa glass medan han vänta på att mamma skulle sluta jobba. Vi vände såklart, vissa svårigheter att få wilson att samarbeta med killen, haha:



När vi väl kom fram så gick jag in o köpte glass, dajmstrut idag, usch, va go =)
Vi hade besök av en väldigt närgången liten pippi, Wilson var jätteduktig och bara stod o titta på den när han hoppa precis framför nosen på honom, kul att se! Jag gillar inte när fåglar är sådär närgångna, men fick erkänna att det var mitt eget fel eftersom jag la lite glass på bordet till han =) Såg ju så gulligt ut när han åt =)



Andreas följde med hit, tog med sin stol som stått här sen 3 feb.. Jag satte mig på cykeln, cykla i illfart till brevlådan vid nygatan, hoppas kortet hann med postbilen..
Vi får låna mammas bil imorrn, så då blir det en tur till maxi, o så får vi se var datorn blir inhandlad.. Måste skriva ner vad jag vill ha den till på en lapp..

Är ledig tors-sön... förstår ingenting.. ska flyttstäda, så det finns att göra, o för att inte prata om allt plock i nya lägenheten, men ändå.. Hoppas jag kan få med nån på minigolf =)

Kommentarer
Postat av: Maria

Usch, närgångna pippis är inte roliga! Finns inget värre än fiskmåsar som dyker ner i huvudet på en när man råkar gå för nära deras bon. Jag röstar för att vi utrotar alla pippis som inte kan bete sig som fåglar ska:-) Kul att se en bild på Jonas, hade ni trevligt idag? Wilson är lika superdunder söt som alltid.
Kram!

2007-05-16 @ 20:38:56
URL: http://vovve.info/maria/
Postat av: Gobo

Ja där ser man vad man slapp vara med om idag då :(

2007-05-16 @ 21:53:24
URL: http://gobo.blogg.se
Postat av: Maria

Är det Scalibor ni har till Wilson? Dom ska ju funka rätt bra men en & annan fästing brukar lyckas slinka in.
Kram!

2007-05-17 @ 11:56:07
URL: http://vovve.info/maria/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0