Kul att titta på folk...

Åsa ringde imorse, skulle till stan en sväng, så wilson o jag hänka på. När Åsa sprang in på H&M satt vi kvar på en bänk på Lilla torget, jag skrapa två trisslotter, men blev inget på dom, såklart.. Mycket folk som sprang på stan, himla kul att bara titta på alla sorter som finns!
En kille stod utanför systemet och spela dragspel, han var duktig, mycket bättre än många andra som bara står o plinkar lite toner på måfå.. Så kom det en gammal tant, med rollator och gick fram till honom.. Hon log och såg jätteglad ut. Precis när jag tänkte titta bort börja tanten dansa! Jo, jag lovar! Hon studsa lite upp och ner och fram och tillbaka, skrattandes! Sån tant vill jag bli, haha! Hon höll inte på så länge,  men det räckte för att jag skulle må ganska bra =)

Gårdagskvällen var skoj, gott med taco! O efterrätt också, lite Ben&Jerrys- glass, gott! Det  tyckte wilson också, bra idé att fastna med nosen nere i den lilla burken, så att man når ordentligt med tungan.. och matte är såklart jättesnäll o hjälper till att ta bort den, EFTER att hon förevigat det såklart.. =)
Innan vi gick hem följde vi med spänning en lista över "50 gone but not forgotten". Till slut stod Elvis som segrare, ok. Bra musik, kul att se massa gamla videor, det var bättre förr, haha!




Nu ska jag alldeles snart åka till Elin!! Tar med mig busfröet Wilson, o hoppas att inte han o Albin muckar för mycket, haha! O prata med Jonas: Wilson stannar hela helgen! YES!


Dagens grattis: Andreas 25        

Kommentarer
Postat av: Gobo

It's OK not to drink! Jag dansade massor på jobbet idag :) Dansade runt lite här å var (själv)

2007-05-18 @ 16:05:16
URL: http://gobo.blogg.se
Postat av: Maria

Så rolig Wilson såg ut med glassbyttan på nosen, ha ha! Vad kul det är att få se lite bilder på lillkillen, han är så fin, & så ren han såg ut på era promenadsbilder. Helt otroligt med en Golden som håller sig ren en hel promenad i sträck. Rocky brukar se ut som hälften gris & hälften get när vi väl har promenixat klart;-)
Kram!

2007-05-18 @ 16:31:12
URL: http://vovve.info/maria/
Postat av: Andreas

Tackar! världens snällaste tjej, det måste vara du det!

2007-05-18 @ 23:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0