Lämna över ansvar...

Elin, hur många gånger förra terminen sa jag inte till dig att dela ut uppgifterna som pr-posten innebär i LiHtösen? Jo, det var en del gånger, men nu är det så himla knas att jag gör exakt samma greja själv.. Jag vet inte vad det beror på, det är ju mitt eget fel att jag inte tagit hjälp av pr-gruppen som bara väntar på att få nåt o göra (haha, tror jag iaf..)

Idag har jag mailat med folk på LiU för att få ut lite reklam om vår konsert nästa söndag, kanske låter som lite jobb, men det är en del i det hela, och det är inte lätt när man blir slussad fram och tillbaka..
Stackars mig, haha, skoja.. Jag tycker det är skoj samtidigt, har en liten svacka här bara, allt kommer ordna sig. Har fixat ett uppdrag åt pr-gruppen iaf: dela ut flyers på stan och på universitetet. Det var inte jätte svårt att lämna ifrån sig, och speciellt inte efter att jag själv skrivit ihop dem och skrivit ut dem.. ska nog lämna själva klippandet av papprena till dem också =)
Känner igen pappa i mig själv vad gäller det här, han vill helst göra grejerna själv..

Har massa mera kort jag vill visa från tysklandet, den första delen fattas fortfarande, men här kommer några till från sista delen:
image63



Snart helg, skönt, fast jag ska jobba både lördag och söndag.. O sen blir det flyttning på söndag eftermiddag, en massa bärande, tur att man får hjälp lite här och där. Haha, knas, då har jag inte svårt för att be om hjälp inte..

Kommentarer
Postat av: Empa!

Fina bilder från tyskland hörru! ;) Ni verkar ha haft riktigt kul..
Snart ska jag till Ica o slava.. Ända till 21, och imorgon börjar man 7.. URK! Haha.. men tur att du e på ica imorgon! Kom förbi kallskänken när du kommer, för jag antar att du inte är där kl 7.. hehe! Ha en bra dag! Puss o kram

2007-05-04 @ 11:25:43
Postat av: Kavita

Hej vännen!
Nu har jag varit inne å kikat lite;) Ser bra ut ju. Visst e det lätt att fastna?:)Fina bilder oxå. Jobba i helgen? Usch då...Glömde fråga igår hur d gått med flytten?
Ha d gött!Puss & Kram

2007-05-04 @ 18:41:03
Postat av: Gobo

Trevligt med lite bilder på folk som man känner igen! :)
Du ser lite smått överförfriskad ut på det översta kortet ;)

2007-05-04 @ 18:53:00
URL: http://gobo.blogg.se
Postat av: Lizan

Mohahahahaha,,,, hoppas att de e nån som förstår våra internskämt, man måste nästan ha varit på plats för att fatta vilken unik busschaufför vi hade, jag säger bara once in a lifetime!!
Baggen du ska ha ett STORT tack för dina väldokumenterade observationer under resan när jag själv svek....hahahahahaha
kram o puss på dej (ser fram emotnästa resa med dej)!

2007-05-04 @ 21:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0