Ledsen...

Ok, en väldans frustration!! Wilson skulle ha kommit hit ikväll, men pga av ett missförstånd (inte mitt!!) så kommer han inte.. Blir så ledsen, han har inte vart här ordentligt på två veckor.. Vill nästintill gråta =(  Men ska se till att han minsann kommer hit på tisdag kväll, o sover över, för sen ska Empa troligtvis ha honom på onsdag!

Sådär, nu har jag fått ur mig lite aggression, återgå till ordningen..
Började dagen med att ha ont i magen (utvecklar inte mera) så det blev inget ica för mig.. Lagom populärt att ringa fyrtio minuter innan man börjar, men så kan det ju va.. Skönt att känna stöd därifrån =P
Man börjar vänja sig..


Sen kom hela familjen andersson, laddade för att hjälpa mig att flytta! Tack Lotta för hjälpen igår, tur att du satte fart på mig.. spännande resa vi hade till åkersbergsgatan, haha, bara att hoppas att ingen såg oss.. Flytten gick bra, jag fick mest peka och säga åt killarna vad de skulle göra, funkar för mig! Sen åt vi på Alanya, gott, men fick ta det lugnt med lilla magen..

Nu sitter jag i en lägenhet som ekar vid minsta ljud, har bäddat min madrass, ser riktigt skönt ut! (Fattas bara en hund också.. hmm)  Pratat med Empa lite, SÅ himla rolig!! Ta bara detta som exempel, hon fixar nytt skrivbordsunderlägg till pojkvännen:

 
Livar upp mitt humör när både det ena och det andra inte blir som jag trott..  Du är bäst vännen!

Kommentarer
Postat av: Hihihihi....

Man måste ju vara lite bestämd lixom.. Haha! Du e oxå jävligt rolig angelica.. mohaha! Ja dör av skratt här borta.. pössssssss på skinkorna!

2007-05-06 @ 21:57:12
Postat av: jen

ica är bäst när man vill ha förståelse, uppmuntran och stöd...
ja, finns det någon bättre plats när man mår dåligt och behöver en kram & lite tid för sig själv, nej det är nog sannerligen svårt att finna på denna jord!

men i'm outta' there!
thank goodness..!

2007-05-09 @ 23:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0