Nästa gång...

...spelar jag bättre på boule och kubb.. =)
Vet inte med mig att det gått så dåligt nånsin förut.. tro det eller ej  =)

Grillfesten var skoj, Alec och jag grilla jättegott kött, och så hade han fixat sallad, mums! Presenten hade jag satt ihop efter vad jag gillar, ÄLSKAR hela innehållet i lådan.. ska tänka på att fundera på vad den som ska få lådan vill ha nästa gång.. HAHA!!

Andreas hade rätt hela tiden, om vem som skulle vinna bland alla hitsen (?!) på schlagerfestivalen ikväll.. Jag kan hålla med lite, men bara om jag blundar och enbart lyssnar..

Pratade med Lisan på vägen hem med cykeln.. Så skojig tjej, o så var det nån som sjöng där innan det bröts, fint!! Ska försöka bjuda på lika fin sång imorrn.. Höll på o garva ihjäl mig när jag fick Jossans mess ikväll.. Om vad hon tyckte om klänningen som vi ska ha imorgon.. haha! Så rolig tjej!


image86



Sovdags nu, som bara den... =)

Kommentarer
Postat av: Maria

Men jisses så snurrig jag är, det hade du ju också skrivit- Att intervjun kommer senare, det missade jag helt. Nu sitter jag & lyssnar på er sång så kommer väl intervjun efter det... Om jag förstått det hela rätt;-) Ha, ha!
Va kul ni verkade ha det igår. Så mysigt med grillfest & goa vänner. Den där gottekorgen såg ut att innehålla massor med gosaker:-)
Kram!

2007-05-13 @ 12:40:35
URL: http://vovve.info/maria/
Postat av: Maria

Nu såg jag intervjun! Va duktig du var, jag hade aldrig klarat av det där. Du såg inte ett dugg nervös ut. Va kul att få reda på lite info om kören du sjunger i & så. Har ni spelat in någon skiva man kan få lyssna på eller har ni någon hemsida man kan kika runt på? Så himla duktiga var ni alltihopa som sjöng så fint, en stor eloge till er.
Kramar!

2007-05-13 @ 12:48:24
Postat av: Andreas

himla bra bild på syskonen, vem har tagit den?

2007-05-13 @ 21:34:20
Postat av: Gobo

Wuhuuu tog bara tre bilder och haer inte lagt in dom på dattan än men skickar dom imorrn kanske?.
Nu ska jag borsta gaddarna samt få mig lite sömn inför passkorttagandet/skapandet som sker imorrn :) Önska mig lycka till hehe,
Ni var jätteduktiga idag! Puscha på mig så ska jag dela upp det jag spelade in (om ljudet inte var lite lågt)

2007-05-13 @ 22:58:09
URL: http://gobo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0