NEJ, den funkar inte!!! =)

Killen har ny telefon på sitt jobb, och har använt mig som försöksperson för att testa om den fungerar. Utan problem kunde jag ställa en diagnos: NEJ, DEN FUNKAR INTE! Vet inte hur många samtal det blev sammanlagt, men till slut kunde jag höra ett skratt på andra sidan =)
NU funkar den kan jag intyga, eller var det nån annans telefon han hade lånat.. hmm.. ja, nu är det iaf tyst igen!

Tog med mig Wilson hem till Hanna i morse, dags att prata ihop sig lite inför morgondagens tenta. Jag känner mig lite vilsen vad gäller att sätta ihop all teori från böckerna till praktiken, men nu efter att ha diskuterat, vänt och vridit på allt ihop med de andra känns det mycket bättre! Skönt, nu kommer jag kunna sova inatt =)

Igår kväll var jag hundvakt åt Nikki och Laphroaig. Wilson var nöjd kan jag lova! Bara massa bus! Det är kul att se hur bra han kommer överens med Froj, de kan stå med samma ben i munnen jättelänge, samtidigt som de viftar glatt på svansarna =)   Bästisar, även om det inte ser så ut ibland..!



Jag och Nikki tog det lite lugnare =)  O killen kom hit med leverpastej o saltgurka till mig, han blev helt klart godkänd =)


Nehej, dags för att ta tag i Piaget och grabbarna, så jag kan njuta riktigt ordentligt av att se alla andra springa på fotbollen ikväll. Pappa skjutsar mig och Wilson dit, så antar att jag måste kompensera med en springtur  senare.. hmm..

Kommentarer
Postat av: Emilie

Va söta små hundar! Speciellt han den där med dom grymma stora tänderna .. Wilson ser lite farlig ut, men inte jättefarlig måste ja erkänna.. Han kan helt enkelt inte göra dä, han e för snäll :)
Nu ska ja kolla på film, orkar inte me denna tråkiga dag mer! Pusssssss o hej från en trött tjej

2007-05-31 @ 15:21:31
Postat av: Maria

Samma sak med Rocky när vi var hemma hos Malin i helgen. Rocky var jätte lugn hela kvällen & låg t.om & sov. Är vi hemma hos någon brukar han gå runt & vifta på svansen & vara allmänt flåsig.
Vilken skilland det har blivit på honom det senaste året. Som du säger, det är kul när man får se att det är lite go kvar i dom. Undrar ifall alla Goldenhundar åldras lika fort???
Kram Maria

2007-05-31 @ 15:36:19
URL: http://vovve.info/maria/
Postat av: Annie

Piaget minsann...:) Härliga tider :) Lycka till med tentan!

2007-05-31 @ 22:08:18
URL: http://klanto.blogspot.com
Postat av: Maria,Nikki o Laphroaig

Hej tjejen! Synd att det inte blev nåt igår, men NIkki hade det iallafall bra i Trädgårdsföreningen. Tack för de fina bilderna, det syns att vovvarna hade en supereftermiddag o kväll!
Lycka till med psykologin (för jag antar att det är den Piaget?)håller tummarna!
Kram

2007-06-01 @ 10:11:34
URL: http://hem.passagen.se/maria.nikki/
Postat av: Catz

haha...morfars härliga ballongmage..eller kanske har han varit dräktig i nästan hela sitt liv och att underverket trivs så bra att han/hon stannat ;)
KUL att ni ser fram emot Öland, morfar o mej..vi längtar också..
Tackar för mailet också...ska svara en dag..men tror ja kanske skriver för hand..har nästan aldrig tid o maila, får chefens arga blick på mej ;)
Trevlig helg, hoppas tentan gick super
puss

2007-06-01 @ 16:39:24
Postat av: Snökalven

Iiiiiiiiiiiiiiiih. Blogga då!!

2007-06-03 @ 23:13:16
URL: http://snoqalf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0