OjOjOj, helt otroligt...

Jag försöker omvända mitt dåliga humör över mina nya grannar till nåt positivt.. Tack Andreas, för att du hjälpte till på traven lite..

Jag har vart ute o sprungit förstår ni!! Jo, jag lovar!! Nu finns det till och med ett vittne (se ovan) som kan intyga att jag sprang ca 28 min =)

Det roliga är att det var riktigt kul, jovisst jobbigt, men mest kul =)
O nästan en halvtimme är rekord på väääldigt länge, kanske sen man var aktiv i fotbollen.. HaHa, pinsamt! Men nu är jag på G minsann! O så länge man kan prata under tiden, samtidigt som man springer, så är det godkänt har jag hört, HaHa!

Lova att fortsätta fråga om det blir springning, tjata på mig om det är så!! Alla är välkomna! =)


Kommentarer
Postat av: Maria,Nikki o Laphroaig

Urrrk, vad jobbigt det låter, det värstaär att jag nog oxså måste ta tag i kondisen...Ska bara funska lite själv, så kan vi springa i hop sen och kanske ta med de snälla hundarna. Vad ska du göra i morrn kväll? Om du ska vara hemma; har du lust att få besök av 2 Buhundar ett par timmar?
Kram

2007-05-29 @ 23:57:48
URL: http://hem.passagen.se/maria.nikki/
Postat av: Gobo

Blire springning?

2007-05-30 @ 11:02:42
URL: http://gobo.blogg.se/
Postat av: Maria,Nikki o Laphroaig

Tack för inbjudan! Vi är jätteglada att få komma, Nikki kommer att göra sitt bästa för att höjja ljudnivån i lägenheten! Laphroaig är som vanligt laddad av bus:)

2007-05-30 @ 11:26:13
URL: http://hem.passagen.se/maria.nikki/
Postat av: Cattis

Impad, du är på g i löpspåret...finns mkt fina leder på öland, du tar väl me dej joggingskorna till mej?
puss

2007-05-30 @ 11:31:06
Postat av: Empaaaa!

Hoppas allt e bra :) Själv är jag dödstrött, ska till Ica o sitta i kassan.. men det är ju bara 13-18.. så skit i dä.. det klarar jag av, mohaha! Sen ska det solas så man e lite fin inför festen på lör.. thihi! Hoppas du får en bra dag...vi hörs på msn ikväll.. pössssssssssssssssssssss

2007-05-30 @ 12:22:04
Postat av: Maria

Visst tusan är det så! Fram emot ska det vara såklart, med två ord. Tack för hjälpen!

2007-05-30 @ 19:05:26
Postat av: Maria,Nikki o Laphroaig

Tack för en superdag! Vad snällt att vi fick vara hos er. Syns i morrn, kram Nikki o Froj

2007-05-30 @ 23:38:07
URL: http://hem.passagen.se/maria.nikki/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0