Suddiga kort...

Nu så var det över, LiHtösen har haft sin konsert, ja är nöjd! Många kompisar som kom o titta också, då är det roligare! En eloge till Lisan som tog sig dit, haha, det var på tiden!! 
Jag och Jossan hade en kul dag, i våra klänningar.. Himla rolig tjej det där =)


Under dagen intog jag min roll som papparazzi igen såklart, kameran fick jobba hårt precis som i Tyskland.. Dock är jag lite besviken på mig själv, det är en hel del som är suddiga, kan detta ha berott på min nervositet månne?

Jag hade övat för dåligt på mina årtiondepresentationer kände jag, blev mycket läsning.. synd.. dumt.. klantigt.. Fick iaf publiken att skratta några gånger, bra skrivet av alla stämmor!

image93




Snygga tjejer va? =)

Det var väldigt roliga låtar på denna konsert, vi hade skoj på scenen! Kul att se publikens glada miner när de kände igen låtarna, tack som sjutton för att vi slapp alla tråkiga vårsånger denna termin! (Det finns bra vårsånger också, men det går liksom inte att jämföra..)

Nu är jag helt alldeles slut, har sagt hela veckan att jag skulle slänga mig i sängen/på madrassen direkt efter konserten var slut, men så precis när de var slut och jag bytt om så ringde Caroline, vi har inte setts på massa månader, o visst tänkte jag, kanske inte lever imorrn, så de är bäst att jag tar mig till stan och fikar lite med henne =)
Det var skoj att uppdatera läget lite, eller mycket var det som gällde förresten.. Drack en cafe latte på Steves, lugnt, lite folk..

Imorrn är det praktikdags igen, sista veckan.. O så blir det korpfotboll, har fått ett nytt löfte denna vecka.. vet hur mycket man kan ge för dom.. =)


Dagens bästa:               Jossans smeknamn för oss och våra klänningar
Dagens snabbaste:       Vår springtur i ösregnet till McDonalds
Dagens saknad:            Elin =(

Kommentarer
Postat av: Gobo

Riktigt snygga!
Dagens lillebror: JAAAA (hehe)
Dagens roligaste: Killarna som körde i och repade lacken på sin SAAB på Duntan!
Dagens trevligaste vistelse i en kyrka: Er konsert
Dagens låt: Just Think Again med Pain
Dagens maträtt: Taco
Dagens & för all tids bästaste syster: Tjejjen!

2007-05-13 @ 23:16:38
URL: http://gobo.blogg.se
Postat av: Snökalven

Bra konsert!

Dagens lunch: cheesecake-rester
Dagens tröttaste: jag

2007-05-13 @ 23:18:45
URL: http://snoqalf.blogg.se
Postat av: Tobbe

Bra Konsert!! Märktes inte att du läste i presentationerna =)

Lovar att ta straffen imorgon om det blir ngn sådan, trött på alla missar ;=)

2007-05-13 @ 23:20:24
Postat av: Gobo

Hmm tvingad att välja bästa låt... It's raining men? Stavas det så hehe.
Dagens hetaste: Hmm svårt att avgöra :P Tror det får bli, såg inte alla så jag har inget svar ;)

2007-05-13 @ 23:32:02
URL: http://gobo.blogg.se
Postat av: Maria

Va fina ni var:-) Kul att skoja till det ibland.
Det var så många som frågade om Eurasiern eftersom det är en ganska så ovanlig ras så jag la in lite info i bloggen så kan dom som undrar gå in där & läsa istället. Visst är dom fina? Det blir nog allt en sån en dag.
Ku att du ska ha Wilson, väntar med spänning på några fina bilder på honom:-)
Kram!

2007-05-14 @ 18:54:20
URL: http://vovve.info/maria/
Postat av: Tysk-Emelie

Hej Angelica! Vilka superfina bilder från konserten! Det rycker starkt i Barbiegirl- och Fantasitarmen vill jag lova! Nu är vi tillbaka i Sverige igen efter tre kalasbra månader. Har definitivt saknat kören, Svenska kören i München hade inte riktigt samma stuk. Hoppas allt är bra med dig och att vi ses snart! Elin & jag har redan bjudit in oss på en filmkväll med konsertfilmen ;). Kram kram!

2007-05-17 @ 11:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0