Taco, kladdkaka och nån som snarkar...

Igår kväll var det en massa kul folk hemma hos mig på åker =)
Vi åt taco och sen blev det kladdkaka med jordgubbar och glass till efterrätt! Det var lugnt i lägenheten över, var lite nervös innan för att de skulle spela hög musik och få mina gäster att vilja gå hem, haha, men det var lugnt! Gick hur bra som helst att ha främmande fast lägenheten i vissa vrår ser ut som "Hej Kom o Hjälp mig!!" (Nästa vecka får de bli rensning och upplockning ur banankartonger..  mitt i en massa tentapluggande..)





Maria och Tina, Empa och jag, lillasyster Marie, Rebecka, storasyster Hanna, Lizan och så Emma!

Vi tog cyklarna ut till platå, jag skjutsade Empa, med varierad framgång =)
Dansa lite, bra musik i början, dock ingen luftgitarrsatsning denna kväll.. haha! Tina och jag cykla hem till mig, bädda i ordning madrass, och efter lite nattprat så somna jag som en stock (hörde ett rykte om att någon snarkade också, men det stördes inte jag så mycke av.. mohaha!)

Fint väder idag! (Tills nu..det mörknar på, men det gör inget, ska sitta i sporthallen sen ändå..)
Jag fick med mig killarna ner till ån, med lite lockbete i form av kladdkaka var det inga problem =)
Nu har vi ätit fruktsallad till lunch, och jag ska ge mig hemåt, skönt att man bor så nära numera!



Kommentarer
Postat av: Gobo

Yes nu är det bara att diska undan :)
Ruuli när det blir rent och fint hemma :D Du är den bästaste systern som finns <3

2007-05-27 @ 14:56:30
URL: http://gobo.blogg.se
Postat av: Maria

Va fint du har det i den nya lägenheten... För det är det va?!...
Kul med tjejfest. I fredags blev det en spontan minifest hon syrran. Bara hon & jag & lite vin. Trevligt var det!
Kram!

2007-05-27 @ 16:11:14
URL: http://vovve.info/maria/
Postat av: Snökalven

Bra bilder du hittade på mig...

2007-05-27 @ 16:25:21
URL: http://snoqalf.blogg.se
Postat av: Lizan

Hej gumman... tänkte tacka för senast,,,, o göra dej glad med några rader,,, vet ju att jag svikit dej på sistonde med mina uteblivna kommentarer =). Kram påre ialla fall ,,, o väldigt trevligt igår,,, dina vänner e så söta o snälla hihi!!

2007-05-27 @ 21:20:34
Postat av: empaaaaa

Vilka fina bilder du tog! Paparazzi nr 1 ;) Dina vänner var hur trevliga som helst.. Jag hade jättekul! Våran resa ner till stan var ju den bästa..mohaha! O jag e lycklig att våran "operation tyst" funka, hihi!
Nu har jag oxå tagit tag i detta o skaffat en blogg, hehehe!
Hoppas tacosen smakar med Alec nu!
Puss o hej från en glad tjej!

2007-05-28 @ 15:26:13
URL: http://empaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0