the Kreppers...

Vilken härlig eftermiddag/kväll jag o Wilson haft! Elins mamma hämtade oss halv fyra, köpte jordgubbar i tannefors, vidare hem till Elin, en promenad med Albin i täten, Elins pappa fixar grillad kyckling o Elins mamma fixar färsk potatis o god sallad, massa kul prat, o så bröllopssång vid pianot, o så efterrätt på det!
O Elin som skjutsar oss tillbaka när vi var nöjda, kan de bli bättre?! Vilken familj!  =)


image132

Det gick jättebra med Wilson o Albin ihop, nästintill kompisar, ibland =)
Fast på korten nedan kan man se hur Albin intagit "rör-inte-min-boll"- position, haha!

Snacka om att ha total kontroll på läget!!

Ibland önskar jag att Wilson var lite mindre så jag kunde ha honom i knät.. men då vore det ju inte Wilson längre.. liksom..
Var jätteskoj att sjunga med Elin igen, sommaren kommer bli megabra på den fronten!



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Glömde meddela diverse viktig info tidigare idag, mycket viktig!
1. Har fått klartecken om nytapetsering i lägenheten!!
2. Tjejen som ska in i denna lägenhet har ändrat sig, vill inte ha den förrens nästa helg..

Reaktion på diverse viktig info:
1. YES!! Tur!! Vad ska jag välja för färger nu då, måntro..
2. Ok..hmm.. Va tusan? Hmm.. men ok.. jag överlever väl.. men.. synd på pengarna.. men nu kan hon ju räkna med att hyran hon får betala blir exakt så mycke som det kostar.. No mercy!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kommentarer
Postat av: Gobo

Mjau jag ska köpa hund oxå hehe :P

2007-05-18 @ 23:49:25
URL: http://gobo.blogg.se
Postat av: Nikki o Laphroaig

Vad spännande att få läsa din o mattes blogg, Wilson! Den är jättefin! Vi ser verkligen fram emot skogen idag... Laphroaig har benen laddad med spring och hela han är full med bus! Kram från oss alla!

2007-05-19 @ 09:40:54
URL: http://hem.passagen.se/maria.nikki/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0