Vill se den live först..

Igårkväll gick jag o la mig strax efter tio, somna som en stock, men så ringde telefonen.. hmm.. ELIN!! Hon har kommit tillbaka till Sverige, äntligen, tre månader kan gå långsamt ibland..
Hon fick all information kring mina bokningar av henne vad gäller sång i sommar, haha, hon hade inte mycket att invända, gäller att vi slår på stort såhär sommaren innan hon sticker iväg för utlandsstudier.. Kände när vi prata att jag saknat henne MASSA!

Tråkigt väder.. men det finns inget som stoppar en när man ska ut med hunden! En promenad imorse, i råberga, skönt att det inte regna =)
O sen promenad från berga o hit, efter att vi lämnat bilen till mamma. Skönt, det behövde jag!



Fick aldrig med mig någon dator hem från tornby.. Jag blir osäker på varenda en.. HItta en fin på expert, men s
en tyckte jag att den såg klumpig ut.. O så fanns det en på PC City, men killen som fråga om vi ville ha hjälp kunde inte svara på de frågor vi ställde o det kändes mest flumt.. Andreas tyckte att jag skulle avvakta över helgen, har ju inte direkt tid att sitta o leka med den nu.. Ska kika lite mera på nätet, men problemet är att jag vill se datorn på riktigt innan jag kan köpa den.. Tror jag får ringa Marias Hasse kanske, han ska ha koll på allt sånt där.. Jag vill ha en skräddarsydd bara till mig =)

Hanna ringde när vi sprang på ikea, de var på väg till flygplatsen för att flyga till kreta!! Hade god lust att be dom vända om o hämta mig också, skulle vara fint o komma iväg lite, från flytt o allt..
Börjar bli hungrig, ska hem till killen o äta taco om ett tag, o Lotta ska med också! Det var skoj, gjorde en chansning o fråga henne, kul!

Kommentarer
Postat av: Gobo

Det var ruuligt idag men inte kul med jobbsnacket... Nu gillar jag inte Wilhelmsson på riktigt. Att det ska vara så jävla svårt att bete sig som en människa. Jävla svin. Trodde att det kanske fanns en liten del av killarna som är reko men det är fasiken bara pantfolket som inte håller på som dom andra.

2007-05-17 @ 23:23:36
URL: http://gobo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0